LV RU
www.sudzibas.lv AirBaltic Attieksme, slikts serviss

AirBaltic - Attieksme, slikts serviss

Saskārāmies ar viszemākās kvalitātes servisu tā saucamajā nacionālajā aviokompānijā. Tātad, meitai bija nopirktas biļetes uz sas lidojumu, ko apkalpoja airbaltic. Uz biļetes nevienā vietā nebija norādes par to, ka reģistrēšanās lidojumam beidzas jau 40 minūtes pirms izlidošanas. Lidojot ar citām kompānijām parasti uz biļetes izdrukas viss skaidri ir norādīts, cikos izlidošana, cikos reģistrācija sākas, cikos beidzas. Ieradāmies lidostā aptuveni 11: 30-11: 35 (izlidošana 12: 20) iestājāmies rindā, kurā, diemžēl priekšā viens pasažieris mēģināja reģistrēties un lidot ar id karti, sākās jezga un abas reģistrētājas bija aizņemtas ar šo incidentu, tika pat izsaukta lidostas apsardze, jo pasažieris un sieva uzstājīgi neatbrīvoja vietas pie reģistrācijas. Pēc kāda laika, kad bija ieradies lidostas dienests, reģistrācija atsākās un beidzot pienāca meitas rinda, bijām pie reģistrācijas aptuveni 30-35 minūtes pirms izlidošanas. Tika paziņots, ka reģistrācija beigusies, lai ejam uz airbaltic infoemācijas biroju, kur tikām pie visnotaļ nelaipnas sievietes vārdā irina (uzvārdu sieviete atteicās nosaukt un pat pagrieza uz otru pusi savu kaklā pakārto apliecību) , kas paziņoja, ka esam nokavējuši reģistrāciju, un neizrādīja pat vismazāko ieinteresētību, neskatoties uz to, ka tajā brīdī līdz izlidošanai bija vismaz pusstunda. Viņa paziņoja, ka no vadības viņa ir vienīgā un viņa mums atsaka, viss ir nokavēts, nekādu risinājumu nav un nauda (265 eur) par lidojumu uz oslo un atpakaļ, sadeg. Kā jau minēju, uz biļetes izdrukas vienīgā norāde, ka reģistrācija parasti sākas 2 stundas iepriekš. Ir daudz lidots ar wizzair, uz kuras biļešu izdrukām vienmēr viss ir skaidri norādīts. Jautājot šai airbaltic pārstāvei, kā mēs varējām zināt, ka reģistrācija beidzas 40 minūtes pirms izlidošanas, viņa paziņoja, ka vispār, lidostā jābūt vismaz 3 stundas iepriekš un ka to taču visi zina. Varēja redzēt, ka viņai baudu sagādā savas varas parādīšana un tas, ka esam šādā situācijā, kā jau minēju, neizrādīja nevismazāko ieinteresētibu kaut kādā situācijas risinājumā. Tālāk sazvanījāmies ar celotleti.lv biroju, kuras darbinieki vismaz nāca pretī, sazinoties ar sas, lai neietu zudumā atpakaļceļa biļete un nopirkām citu biļeti turp, jo tajā brīdī reiss, uz kuru mums bija biļete, jau bija aizlidojis. Rezumējot minēto - cenšieties pie pirmās iespējas izvairīties no airbaltic, jo visi pakalpojumi ir nepilnas reizes trīs dārgāki, kā citām budžeta klases lidkompānijām, neskatoties uz to, ka tajā ir arī ieguldīta valsts nauda. Neceriet, ka šīs kompānijas darbinieki jums izrādīs kaut mazāko pretimnākšanu un ieinteresētību, jūs tiksiet vienkārši "atšūti", lai tikai nebūtu kaut kas lietas labā jādara. Un jā, protams, ka mēs paši pievisa vainīgi, ka neieradāmies 3 stundas pirms lidojuma, neizlasījām internetā pērkot biļeti mikroskopisko tekstu un to ka nezinājām "to, ko visi tāpat zina" - ka reģistrācija uz reizu beidzas 40 minūtes pirms izlidošanas. Airbaltic no sirds novēlu bankrotēt, kaut gan, tas laikam nav iespējams, saņemot finansējumu no nodokļu maksātāju naudas.

03.11.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (46)

I Igors Belikov 21.09.2019
Slikts serviss

90-tie atgrieżās!Par iegàdàto biļeti un laicìgi atteikto,naudu atpakaļ necerat atgūt.

Kolta 03.11.2019

Kas liedz ierasties lidostā 2h iepriekš? Absurda sūdzība, lai vainotu sevi, jūs izgāžas žulti uz tiem, kuri šeit vispār nav pie vainas.
Nākamo reizi pieprasiet, lai jums izklāj sarkanu paklāju.

uzreiz redzams, kompānija pie darba:))))))

R Roberts Jēkabsons 04.11.2019

Bet kāpēc man būtu jāierodas 2 stundas agrāk?
airBaltic tiešām ir pretīga kompānija

L Lailailai 03.11.2019

Lidostā ierodas 2h iepriekš. Tad nekādi pasažieri ar ID kartēm un kašķiem netraucēs. Ierasties 1h pirms lidojuma ir extrems pasākums uz savu risku. Jūsu meitas gadījumā tas neattaisnojās. Lidmašīnas nav autobusi. Katra dēļ izņēmumus netaisīs. Nākamo reizi pagodināt lidostu ar ierašanos 2h pirms lidojuma.

izskatās, reāli, vairāk enerģijas šādiem komentāriem tiek veltīts, kā pretīmnāksanā klientiem:))))

A AiK 03.11.2019

Tā sasmējos! :D :D

R Roberts Jēkabsons 04.11.2019

Dod dieviņi Jums būt tā cilvēka vietā tad nebūtu jāsmejas

Interesanti, cik ātri sarakstījuši negtīvus komentārus ar atbalstu airbalticam:)))) kompānijai ieteiktu rakstīt nevis komentārus savai aizstāvībai, bet kaut nedaudz domāt par klientu servisu

R Roberts Jēkabsons 04.11.2019

Zelta vārdi

ļaudis, paskatām koltas un lalai aktivitātes komentāros, piemēram, sūdzībā par smartlynx, abas vienoti kopā iekomentējušas:))))))) reāli, šeit arī ir troļļi?:))))))) njā...

L Lailailai 03.11.2019

Nē cienītais. Es neesmu nedz trollis, nedz algots BT vai citas aviokompānijas darbinieks. Esmu cilvēks, kas samērā regulāri lido, arī ar AirBaltic un apzinās visu lidostu “oderi”, kas skaidra ir ikvienam, kurš visma 2x pēdējo 2-3 gadu laikā lidojis. Ja Jūs vai Jūsu meita esat iesācēji avio ceļojumos, tad pareizāk būtu bijis lūgt padomu, ka rīkoties, pirms tam.

par šo labi sasmējos, paskatot pēdējos komentārus par airbaltic, par visiem esat iekomentējusi par labu airbaltic, tik tiešām, nekāda sakara, mēs esam tiešām daudz lidojuši, bet pārsvarā ar wizz, kas ir nepilnas reizes trīs lētāks kā ab un piedevām, serviss nav salīdzināms, tiešām, ar šādu, tik neieinteresētu attieksmi saskārāmies pirmo reizi pēdējo padsmit gadu laikā, attieksme bija kā vecajos laikos, orientēta uz sevi, nevis klientu

pēdējā gada laikā vien mana ģimene lidojusi reizes 6-7, bet paldies, dievam izdevies izvairīties no ab servisa, šodien atgriezāmies realitātē, uzreiz saprotams, kas par kompāniju, uzsveru vēlreiz, NEKĀDAS PRETĪMNĀKŠANAs, vai situācijas risinājuma, absolūta nulle!

Kolta 03.11.2019

Šampēter, pieņemsim, ka jums izsniedz lidojuma biļeti uz reisu 30-40 min. pirms lidojuma, kā jūs domājat paspēt iziet bagāžas kontroli? Kurš šajā gadījumā būs vainīgs? Arī airbaltic?
Zeme atveries!

zeme atveries, tas ir kolta un lala komentāri

un vēl, kāda bagāžas kontrole, ja bijām gatavi lidot bez bagāžas?

Kolta 03.11.2019

Šis ir labs. Kā jūs domājāt no lidostas tikt uz lidmašīnu neizejot bagāžas kontroli? Vienkarsāk runājot, vietu, kur jūs pārbauda?!

kontrolei parasti maksimums 5 minūtes, jūs varbūt izejiet no ab biroja un noskaidrojiet, cik parasti tas aizņem laiku

ļaudis, šeit arī ir viedokļa ietekmēšana, uzliekat sūdzības par airbaltic un paskatiet, visās pēdējās sūdzībās par labu airbaltic ir kolta un lailailai komentāri apr labu airbaltic, noliekot sūdzību iesniedzējus!

L Lailailai 03.11.2019

Ja šāda pat manierē komunicejāt ar geita darbiniekiem, tad pastāv iespēja, ka cilvēkam pazuda pēdējas līdzjūtības kripatas pret tik iedomīgu, iecirtīgu un paštaisni personu. Ja Jus iemācītos nedaudz vairāk elastīgas komunikācijas mākas, spētu izteikt savu patiesi nožēlu par situāciju, kur pats esat vainīgs, tad iespējams rezultāts būtu bijis cits. Patreiz, vienīgā vēlme, ir aizsūtīt Jūs izkakāties uz poda.

klausieties, jūs jau te nekaunīgi uzplijaties, komentējat kantora vārdā, jums pašai nav kauns? pati ejiet... atkārtoju vēlreiz visiem, šeit notiek nesmuka viedokļa ietekmēšana, nekas vairāk no ab puses, paskatieties, ja neticat, visus pēdējās sūdzības par ab, lalalai un kolta dedzīgi jo dedzīgi aiztāv ab, noliekot sūdzību iesniedzējus, kauns šādam kantorim, ka tik zemu jānolaižas...

Life_is_life 03.11.2019

Pedejas 30 minutes pirms izlidosanas laika pasazieri sasezas lidmasina, ieeja no lidostas uz lidmasinu jau ir slegta

aha, laikam tamdēļ tikko nopirktajai wizzair biļetei tajā pašā virzienā uz rītdienu skaidri un gaiši norādīts, ka gate closes 30 minūtes iepriekš (varu iekanēt, ja neticat), nevis ka pasažieri jau sēž lidmašīnā:))))) un jā, biļeti pērkot šodien uz rītdienu ( pēdējā brīdī) tā vienalga, par ~30 eur bija lētāka, kā šī iepriekš iegādātā. Es arī nenoliedzu, ka paši ieradāmies nedaudz par vēlu, plus apstākļu sakritība - cp uz ceļa, liekot visiem iepūst, jezga rindā uz reģistrāciju, BET, runa ir par kaut ko citu - airbaltic savas darbinieces personā neizrādīja ne mazāko ieinteresētību, pat neiedziļinoties problēmā, nepiedāvājot nekādus rizinājumus, darbiniece uz jautājumu, kur, atšķirībā no citu kompāniju biļešu izdrukām ir norādīts, cikos slēdzas reģistrācija, atbilde bija - tas jums pašiem bija jāzina, to jau katrs zina un tas pateicībā par biļetēm, kas iepriekš pērkot, reizēs bija dārgākas, kā citu kompāniju biļetes. Sarunas laikā, nepabeidzot sarunu ar mums viņa vienkārši pārslēdzās uz blakus darbinieces apkalpotu klientu, mūs vienkārši ignorējot.

J Jānis Kalniņš 05.11.2019

Tikai nevajag! Man meita ir rekordiste reisu kavēšanā - Ryanair Stanstedā pie nodotas bagāžas neielaida lidmašīnā, jo nokavēja 2 minūtes! Nokavēji - pats vainīgs! Drošības pārbaude pīķa stundās aizņem līdz 1/2 stundai, reti Rīgā nav rindas. Un internetā nevar nopirkt biļeti, pirms neieķeksē, ka esi iepazinies ar pasažieru un bagāžas pārvadāšanas noteikumiem. Ieķeksēji neizlasot, pats vainīgs.

Kolta 04.11.2019

Nakamo reizi air baltic darbinieces skries uz lidlauku un apturēs lidmasinu, lai jus kā VIP personas tiktu uzņemti pilota kabīnē.

R Roberts Jēkabsons 04.11.2019

Kopta, savu asprātību vari izrādīt varbūt citu viet

N Noboby 04.11.2019

Es jau gaidīju kad tītars ienāks un rakstīs savus komentārus ka jāierodas 2h iepriekš bet laikam autors jau ir traumatizēts pietiekami ka uzskata ka airBaltic nebūtu ko labāku darit kā nākt un komentēt šeit katru sūdzību par viņiem. Viņiem ir pie vienas vietas Tava sūdzība un arī tie komentāri. Šajā gadījumā tā ir Tava un vienīgi Tava vaina. Vienmēr jāierodas 2h iepriekš un tas ir jebkurā lidostā, jebkurā aviokompānijā. Tas ka Tev iepriekš ir paveicies nenozīmē ka vienmēr paveiksies. Tagad uz drošības pārbaudi vienmēr ir rindas Rīgas lidostā un ir momenti ka rindas var aizņemt līdz pat stundai, par to pat ziņās stāstīja, bet Tu Šampēteri esi tik d un izlutināts ka vienkārši nepielec, ja? Tu vari raudāt un izveidot jebkāda veida konspirācijas teoriju tikai lai neatzītu savu vainu. Man ir žēl Tavas meitas ka viņai tik d vecāki.

N Noboby 04.11.2019

Tu ceri uz kaut kādu kompensāciju kad aizmirsti ka tā ir latviešu kompānija un latviešiem ir pie vienam par otru.

izskatās, ka lailailai un koltai sāp visvairāk, kā jau apmaksātiem ab troļļiem:))))))))))

M Mani nesauc 09.11.2019

BT nevis AB ??‍♀️

es jūsu vietā prasītu no ab piemaksu, citādi tik centīgi, katrā pēdējā sūdzībā par ab esat kopā tīri nejauši iekomentējušas:))))) kā jau teicu, kauns kantorim, kas izmanto šādas metodes, nevis lai strādātu ar saviem darbiniekiem klientu labā, bet lai algotu par kapeikām kādus, kas sūdzību komentos nodir..u sūdzību iesniedzējus un neatkarīgi no tā, par ko ir sūdzība

R RXX 04.11.2019

“Es arī nenoliedzu, ka paši ieradāmies nedaudz par vēlu, plus apstākļu sakritība - cp uz ceļa, liekot visiem iepūst, jezga rindā uz reģistrāciju, ”
Tad par ko ir šī diskusija? Man kauns Jūsu vietā..

diskusija ir par to, ka kompānijas darbiniece NEIZRĀDĪJA NE MAZĀKO INTERESI problēmas risināšanā, neskatoties uz to, ka vēl bija vismaz 30-35 minūtes līdz izlidošanai, vienlaikus, netika piedāvāti nekādi citi risinājumi, piemēram, citas biļetes iegāde, saziņa ar Sas (galu galā, ab apkalpoja šo lidojumu), jautājuma par atpakaļceļa biļetes likteni saskaņošana, galu galā, priekš kam tad ir tas ab birojs? lai kāstu naudu un atšūtu katru klientu, kam ir kādas problēmas? Visu uzskaitīto veicām paši, sēžot lidostas stāvvietā padsmit minūšu laikā, bet tā, ab lielisks serviss (kas attiecas uz sēdēšanu pie letes un nekā nedarīšanu).

L Laika smiltis 04.11.2019

Cilvēk, Jūs gan esat jocīgs! Kā var ierasties lidostā pēdējā brīdī? Jūsu sarūgtinājums ir saprotams, bet mēs jau nezinām otras puses viedokli - ko tā teiktu par Jūsu komunikāciju.

Z Zzzip 04.11.2019

Teikšu ka ir - air baltic te vispār bez sakara. Tas ir lidostas pakalpojums. Tas ka lidotāja tik stulbs un nespej sakabinat loģiskā ķēdītē pieredzes ar citām aviokompānijām tikai vēlreiz atgādina, kāpēc izmira neandertalieši.

Life_is_life 04.11.2019

Es domaju ka darbinieki tur ir loti noslogoti un viegli to noslodzi sajaukt ar nepieklajibu
Bet teoretiski ir iespeja ka aiztur pat lidmasinu lai pasazieris paspetu aizskriet

Life_is_life 04.11.2019

PS jusu gadijums ari parada kapec jabut lidosta atrak
Zaudet variet tikai pasi

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes