LV RU

Aio.lv/ VS PRO SIA - Krāpšana!!!

Šis i-veikals ļaunprātīgi piegādā saplēstu preci! Kā uzņēmums pasūtījām 55 collu televizoru, tika samaksāts ar priekšapmaksu, un prece salīdzinoši ātri piegādāta ar aio kurjeru. Preces saņemšanas brīdī iepakojumu nevērām vaļā, lai pārbaudītu preci, jo ir tieši karstākais laiks ofisā - visi aizņemti, kā arī iepriekšējā pieredze tikai pozitīva ar šo piegādātāju. Uz darba dienas beigām, sākam izpakot tv no kastes ar īpašu rūpību, ņemot vērā, ka tv plāns un liels, pievēršam uzmanību, lai netiktu cilāts aiz vienas malas, un lai pēc iespējas mazāka iespēja kaut ko salocīt, sabojāt. Mirklī, kad jau esam gatavi likt tv uz galda - ieraugam milzīgu bojājumu ekrānā. Pētot kasti, saprotam arī ka uz kastes ir bojājums. Nekavējoties ziņojam aio tirdzniecības pārstāvim, izstāsam situāciju. Mums ir skaidrs - bojājums noticis vai nu aio noliktavā vai transportēšanas laikā.
Un tad situācija paliek nesmuka - aio paņem no mums tv, nosūta uz ekspertīzi un saņemam atbildi, ka tas nav rūpnīcas defekts (kas taču ir pilnīgi pašsaprotami!) , tātad neko nemainīs un naudu neatgriezīs. Tika atsūtīta oficiāla vēstule, kurā tiek paskaidrotas absurdas, lietas mēģinot novelt atbildību no sevis - neizmantojāt savas tiesības pārbaudīt preci pie saņemšanas, putuplasts nav bojāts, kas norāda un to, ka prece nav bojāta (lai gan kaste ir acīmredzami bojāta un putuplasts sargā tikai malas, nevis ekrānu) , prece bija izņemta no iepakojuma, utt.
Te ir tikai divi varianti - vai nu prece ar nodomu ir atsūtīta bojāta, zinot, ka pircējs ir juridiska persona un patērētāju tiesības neattiecas uz šo darījumu, vai arī tv ir bojāts transportēšanas laikā un aio piesedz savu kurjeru (vai iekasē naudu no kurjera un arī no mums) .

Ba

Komentāri (14)

Xc xctaps 18.04.2019

Ja tas ir LG TV, tad tā ir ļoooti izplatīta parādība, viņi jau no ražotāja tādi atnāk jo kaste ir krietni plānāka un sliktākas kvalitātes nekā konkurentiem .. Veikals nevar zināt kas ir iekšā, iesaku vērsties pa tiešo pie LG ( ja tas ir LG TV ).

Jūs varat maksāt par 40% mazāk par elektroenerģiju, nekādā veidā maldinot vai pārkāpjot likumu! Es iesaku visiem izlasīt šo rakstu - http://most.tk/ecoenergy Es to esmu izmantojis kopš decembra, un rēķins patiešām ir kļuvis mazāks!

Andris Sa 18.04.2019

fake from aliexpress :D

Ne necok 18.04.2019

Неоднократно заказываю в AiO и ни разу с такими проблемами не сталкивался.
Но если вы уверены в своей правоте - сделайте экспертизу и предъявляйте претензии магазину.

Ba BaibaK 23.04.2019

Arī mūsu līdzšinējā pieredze ar AIO tikai pozitīva un tirdzniecības pārstāvji, ļoti pretimnākoši un zinoši! ;)

Ne necok 25.04.2019

А вы не пробовали опросить людей, которые были причастны к распаковке телевизора?
AiO по пунктам объяснили свою позицию, и все выглядит так, как будто кто-то пытался повесить тв и сломал его при этом. Может быть, при вкручивании винтов, когда тв лежал экраном вниз, на него наступили ногой?

ел ЕленаЗ 18.04.2019

У нас практически идентичная история только с 1a.lv - https://www.sudzibas.lv/1alv/1alv-povrezhdennij-tovar-c549365. Телевизор и правда LG. Похоже не только 1a.lv поврежденные телики клиентам шлет, специально юридическим персонам, так как их легче обманывать, Когда на сайте заказывали- для физических лиц телевизор не был в наличии. Мы будем обращаться в суд.

ва Василий Теркин 20.04.2019

А что, упаковка повреждена не была?

ел ЕленаЗ 20.04.2019

Упаковка как раз не была, но было видно, что телевизор доставали и отсутствовала защитная пленка на телевизоре, сразу этому не придали значения, так как видимых глазу повреждений не было, дефект не ощущался и проведя по экрану рукой, только установив и включив телевизор, заметно стало повреждение

AiO.lv Support 18.04.2019

Labdien!

Mums žēl ka jūs saskārāties ar šo situāciju.
Tomēr mēs vēlamies pievērst ikviena, kurš lasa šo atsauksmi, kas ir pilna ar maldinošām un emocionālām apsūdzībām, uzmanību uz šādiem faktiem:

- ar pretenzijām pie mums vērsās tikai daudzas stundas, pēc preču saņemšanas;

- ārējais televizora iepakojums (kaste) ir bez bojājumu pēdām, aizsargājošais putuplasts ir neskarts;

- ekrāna defekts ir tāds, ka to NAV IESPĒJAMS NEPAMANĪT, kad televizors tiek izņemts no kastes;

- no televizora bija noņemtas aizsargplēves, un iepakotās komponentes bija izņemtas no iepakojuma;

- ekrāna defekts ir tāds, ka to NAV IESPĒJAMS NEPAMANĪT, nenoņemot aizsargplēves no izstrādājuma un, jo īpaši, ar sastāvdaļām (kājas, vadi);
- uz televizora ir acīmredzamas pazīmes, ka veikts mēģinājums piestiprināt to pie stiprinājuma, redzamas montāžas skrūvju pēdas, un dažas no montāžas skrūvēm ir ieskrūvētas izstrādājumā!;

- ekrāna defekts ir tāds, ka to NAV IESPĒJAMS NEPAMANĪT, mēģinot piestiprināt pie stiprinājuma;

Pamatojoties uz iepriekš sniegtajiem datiem un produktam veikto ekspertīzi, mēs nonācām pie secinājuma, ka pēc pasūtījuma saņemšanas televizors tika samontēts un bojāts neveiksmīga mēģinājuma to uzstādīt laikā.
2019. gada 22. martā Pircējam, pamatojoties uz iepriekš minētajiem datiem, tika sniegta oficiāla atbilde.



Mēs uzskatām, ka ziņa, ko lietotājs BaibaK atstājis sudzibas.lv portālā, ir neslavas celšana, un veicam atbilstošus pasākumus, lai aizsargātu mūsu godu un cieņu.



Ar cieņu pret visiem, kas šo izlasīja,

AiO.lv atbalsta nodaļa

Ba BaibaK 23.04.2019

Paldies, ka reaģējat uz šo publikāciju un uzrakstāt kaut kādu komentāru ar paskaidrojumiem. Saprotu, ka katru reizi uz šo situāciju atbild cits cilvēks, tādēļ atļaušos palabot- kaste ir bojāt no ārpuses, putuplasts ir mīksts un absorbējošs materiāls, tādēļ diez vai uz viņa varēs redzēt bojājumus.
Vēlos norādīt uz to, ka, ja paši būtu saplēsuši TV, tad loģiski, ka sudzibas.lv nerakstītu.
Vēlos lūgt noskatīties youtube video, kur nofilmēts, kā atvērt un izpakot lielos TV, un kā mēs darījām, vienīgā atšķirība, ka saņemtais televizors netika saņemts iepakojumā, kuru var atvērt vertikāli, tādēļ, likām horizontāli un vilkām ārā no kastes un visu pārējo darījām līdzīgi kā video- https://www.youtube.com/watch?v=6pPTHrh0_xM&feature=youtu.be skaidri redzams, ka ekrānu ieraudzīt var tikai tad, kad tas jau saskrūvēts un novietots uz galda.

AiO.lv Support 23.04.2019

Labdien!

Ja jūs esat pārliecināta par savu taisnību, jūs varat veikt neatkarīgo ekspertīzi. Savu pozīciju mēs jums izklāstījām oficiālā vēstulē un arī šeit vietnē Sudzibas.lv.

Ar cieņu,
AiO.lv atbalsta nodaļa

ел ЕленаЗ 18.04.2019

Ну вот, Вам хоть оперативно отвечают. в 1a.lv месяцами нет ответа. 1a.lv, кстати, прислал нам телевизор без защитной пленки на экране и видно, что распакован был уже и небрежно сложен в коробку, что мы сразу отметили. Просто не придали значения, так как мы помыслить не могли, что возможен такой обман с их стороны.

Andris Sa 18.04.2019

AIO лучший магазин! Отзыв полная ерунда. Сами уронили и теперь хотят денег.

ел ЕленаЗ 18.04.2019

Ну кто там его знает, если уверены в своей правоте, надо в суд подавать. Но надо признать, что основание отказать в возврате денег и обмене товара у компании были, они по пунктам свою позицию объяснили, не затягивая ситуацию. Вот у 1a.lv в идентичных ситуациях другой подход -затягивают как могут, не предоставляя никакой информации, надеясь то ли, что обманутому клиенту надоест все это, то ли мешая сбору доказательств для суда. С aio, кстати, тоже только положительный опыт.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes