www.sudzibas.lv Accenta Virtuve - nekad vairs neiešu uz Accenta!

Accenta - Virtuve - nekad vairs neiešu uz Accenta!

Absolūti nekādas cieņas vairs pret šo uzņēmumu. Labais vārds un skaļais PR ir absolūts apmāns. Nekad neko tur nepasūtiet. Viss, kas rakstīts pārējās sūdzībās, ir tiesa. Nekad nebūtu domājusi, ka šajos laikos var TĀ izrīkoties ar klientiem.
Atbrauc mērīt. Domāju, būs profesionāli, nekā! Tante ar "ruleti"! Ar aci redzu, ka šķībi mēra, kā nu ar roku aizsniegt pagadās!
Izgatavošana NEDĒĻĀM kavējas, apmaksu pieprasa PIRMS vešanas, atved tikai daļu, saliek vēl mazāk, jautāju - kad vedīsiet pārējo, atbilde - neko nezinu, zvaniet, prasiet, meklējiet paši. Zvanam, meklējam. Līdz pat vadībai. Nekā. Pēc NEDĒĻĀM sataisās atvest, bet - neviens neatbrauc montēt!! Paši zvanamies montierim, lūdzamies, lai kaut kad samontē. Daļa detaļu uztaisītas nepareizi. Meistaram jāiedod uz ķepas, tad apņemas pats nokārtot un vēlreiz atbraukt uzmontēt. Rezultātā ar 5 iterācijām un pusotra mēneša!!! nokavēšanos dabūjām savu virtuvi, kurā vēl ilgi ar acetonu berzu nost ar nez kādu piķi apmuļļātās fasādes un iekšpuses...

I

Komentāri (8)

V vika 13.01.2011

, , Accenta, , visos laikos ir strādājusi slikti-tas ir mans secinājums. Pavirša attieksme pret klientu, pilnīgi neklausās pretenzijas, kvalitāte slikta.

R ruslans 14.01.2011

Varat rakstit ko gribat bet kvalitate par so cenu ko piedava Accenta ir ta labaka, pasam ir virtuve jau 3 gadus un nekadu problemu.
Ja es 100% piekritu par si uznemuma atieksmi pret cilvekiem, vini jau neko labak ret savejiem neatiecas, aizkave algas lidz 3 menesiem.
Nu tadi jau ir musu LV uznemeji, ne izglitibas ne cienas.

G Goša 20.01.2011

http://www.vdi.gov.lv/lv/

Rīgā, Kr.Valdemāra ielā 38 k-1
LV–1010
Tālrunis 67021704
Fakss 67021718
E-pasts: [slēpt]@vdi.gov.lv


www.ptac.gov.lv
Rīgā, K. Valdemāra iela 157, LV - 1013
Tālrunis 65452554
E-pasts: [slēpt]@ptac.gov.lv

L Lana 06.04.2011

Mums ar bēdīgi ar šo firmu

E edgars 17.06.2011

nekad nebūtu ticējis, ka vēl pastāv kaut kas tāds kā Accenta. nesaprotu - sagrūž naudu mārketingā, PR, mājas lapā, laikamjau arī ražotnē, cīnās par tirgu, dabū to un tad čakarē. sola pasūtījumu 3 nedēļās, paiet 15 - vēl joprojām nekas. Ar solījumiem gan baroja. Pieprasīju atmaksāt 100%-tīgo avansu, jau nedēļu neķas nenotiek. Sazvanīju grāmatvedi - esot maksājumu plānā uz nākamo pirmdienu. Labi, pagaidīšu. Pretējā gadījumā viņi dabūs manu brīdinājuma vēstuli par maksātnespējas pieteikšanu. Un pēctam arī nepažēlošu tos 100 latus valsts nodevai, lai tiešām to maksātnespēju pieteiktu. Nafig tādus "ražotājus"

A Andrej 10.08.2011

Labdien!
Paldies par Jūsu iesūtīto e-pasta vēstuli Patērētāju tiesību aizsardzības centram (turpmāk - PTAC).
Atbildot uz Jūsu e-pasta vēstuli, informēju, ka saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 30.pantu, ja ražotājs/ pārdevējs no patērētāja neatkarīgu iemeslu dēļ līgumā noteiktajā termiņā nepiegādā preci, patērētājs vispirms ir tiesīgs pieprasīt, lai ražotājs/ pārdevējs pilda līgumu, ja līgumā nav noteikti patērētājam labvēlīgāki nosacījumi. Ja ražotājs/ pārdevējs pēc patērētāja pieprasījuma līgumu saprātīgā termiņā nav izpildījis un tādēļ patērētājs vairs nav ieinteresēts līguma izpildīšanā, patērētājs ir tiesīgs vienpusēji atkāpties no līguma, saņemt samaksāto priekšapmaksu un pieprasīt radīto zaudējumu atlīdzību. Ja ražotājs/ pārdevējs un patērētājs vienojas par līguma izpildes termiņa pagarinājumu, patērētājs ir tiesīgs izmantot šā panta otrajā daļā noteiktās tiesības vienpusēji atkāpties no līguma tikai tad, ja ražotājs/ pārdevējs neizpilda līgumu arī pagarinātajā līguma izpildes termiņā.
Tātad, ja līgumā noteiktais termiņš nav ievērots, tad sākotnēji Jums būtu jāvēršas pie uzņēmuma tā juridiskajā adresē ar rakstveida iesniegumu (vislabāk ierakstītā vēstulē ar paziņojumu par saņemšanu vai, iesniedzot personīgi, uz otrā eksemplāra prasot veikt atzīmi par saņemšanu), prasot noteikt konkrētu termiņu vai pašam noteikt termiņu, kurā prece būs piegādāta. Ja prece netiek piegādāta arī termiņā, par kuru esat rakstiski vienojušies, tad Jums ir tiesības lauzt līgumu un (vislabāk rakstveidā) pieprasīt atmaksāt samaksāto naudas summu. Atteikuma vai atbildes nesaņemšanas gadījumā, Jums ir tiesības vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (K.Valdemāra ielā 157, Rīga, LV-1013) ar rakstisku sūdzību, pielikumā pievienojot līguma un sarakstes dokumentu kopijas.
Ja Jums sadarbībā ar uzņēmēju ir radušies zaudējumi, tad paskaidroju, ka par zaudējumu piedziņu jāvēršas tiesā civilprocesuālā kārtībā.

E Esmeralda 28.11.2011

Pilnīgi piekrītu visam tur vnk murgs notiek visapkart, čakarē un nepilda vispār solījumus.Ari šobried gaidu, kad "meistari " atbrauks durvis skapim ielikt jau stundām ilgi viņi kavē un telefons ir izslēgts, murgs!!!

A alo 28.11.2011

Tie jau ir bandīti, zinu Accenta ģimeni.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes