www.sudzibas.lv Accenta ne kachestvennaja mebelj

Accenta - ne kachestvennaja mebelj

Ne zakazivajte mebelj v Accenta!!!
Brak proizvodstvennij, ustanovka bezobraznaja, isportil ustanovshik vse, chto mog! Akt sostavili, uzhe proshla nedelja, ni kto nichego ne ispravljaet. Ne najti nikogo iz rukovodstva, chto bi reshitj problemu. dejstvujut kak moshenniki, oplatu za mebelj trebujut pered ustanovkoj i daljshe kidajut!
Esli uzh zakazhite - ne platite do zavershenija ustanovki

L

Komentāri (13)

S santana 15.11.2009

iemācies rakstīt latviski un tad te sūdzies par to, kas notiek Latvijā!! kauna nav??

Z Zzz 15.11.2009

Ha ha, Santana, tev acīmredzot nav smadzeņu. Debīli ;)

K kode 17.11.2009

Ja tu Santana esi tik st... un nesaproti, ka sūdzība nav par valodu, bet gan par Accenta nekvalitatīvajām virtuvēm, tad turpini vien strādāt Accentā. Vai gribi apgalvot, ka Accenta ir uber kvalitatīvas mēbeles ?

J JansJans 24.11.2009

Nekādā gadījumā nevar salīdzināt masveida ražojumu no induviduāla pasūtījuma, tāpat kā, mājas biezpiems vai veikala.

J JansJans 24.11.2009

re kā džeki montē, pa nopietno
http://gallery.foo.lv/main.php?g2_itemId=38219

S Sliekuvīrs 03.12.2009

Pilnīgi piekrītu rakstītājam - ar Accentu nekādā gadījumā nesasienieties - būs tikai nelaimes un bardaks. Saudzējiet nervus.

P pi 31.01.2010

Pilnībā piekrītu! Arī mēs pasūtījām virtuves iekārtu Accenta. Protams, pasūtījumu saņēmām nekavalitatīvi izgatavotu. Virtuves iekārta ir izgatavota par īsu (10 cm)...uzstādīta ar visiem zīmuļa skicelējumiem...un gar skapīšu malām pašiem vēl jākasa nost līmes paliekas! Vājprāts...sajūtas ir šausmīgas! gribējām skaistu virtuvi saņēmām lēto variantiņu. Jāatdzīst, ka virtuve pavisam noteikti nav vērta tās summas, ko mēs samaksājām!
Tagad atliek tikai nožēla, ka nepasūtījām kādā citā firmā! :(

V vijolite 17.03.2010

Nekad nevienam neiteikssu, sso firmu, nervi beigti, samaksaa taadu naudu un nevar atvest sarunaataa dienaa, turklaat, kad atveda-izraadiijaas, ka 10cm.par iisu.Nu jau triis nedeellas seezzu bez izlietnes, jo izskataas, ka pati vainiiga, ka izveeleejos sso fimu, neviens savas klluudas neveelas atziit...

A Armands 12.04.2010

Pilnībā piekrītu!
Ražo salīdzinoši dārgas mēbeles vidējo cenu kategorijā. Skices 3D bezmaksas izgatavošana un Jūsu pirmā maksājuma saņemšana parasti iet raiti.
Problēmas sāksies, kad noteiktajā termiņā nebūs mēbeles gatavas, ja būs gatavas, tad 1) visas daļas neatvedīs un līdz ar to virtuvi nepabeigs vai 2)atvestās nederēs (būs par garu/īsu u.tt.);
Un tad gaidīsiet ilgi un dikti. Vairākus mēnešus noteikti, neviens telefonu necels, nezināsiet, kur zvanīt, izņemot jūsu konsultantu, kas zīmēja skici (tas neko nemācēs pateikt, jo savu darbu padarījis). Un visa nauda jāsamaksā vēl pirms uzstādīšanas.
Paies vairāki mēneši stresā un neziņā un volā, - jums pievedīs pārējās daļas un nekvalitatīvi uzstādīs virtuvi (apdauzīti stūri, izurbti lieki caurumi u.tt.).

Secinājums - ja jums ir lieki tūkstoši un vēlaties līdz pat pusgadam stresu un nervu bendēšanu - izvēlieties SIA "ACCENTA" nekvalitatīvos pakalpojumus!!!

K Kalvis 11.05.2010

Liekākā parādnieku firmele parādā visai pasaulei, algas nemaksā mēnešiem.

N nopietni 23.09.2010

Accenta- tas ir vienkarshi murgs, mees gaidijam menesi kameer tie izlabos visas kludas, kuru bija nereali daudz, attieksme no razhoshanas direktores tik drausmiiga un nepareiza ka tieshaam gribejas to sievieti pssutiit, jo nervi bija pa galam. nekadaa gadijumaa nemaksajiet pirms uzstadishanas un nemiet vinjus priekshaa, jo pashi pec samaksatas naudas vinji vienkarshi atslabinaas

E ernests 12.10.2010

Nepasūtat neko tajā ACCENTĀ!!Jūtu ka briest tas ko jau piedzīvojuši citi!Pasūtiju virtuves iekārtu ar visu tehniku.1.solītais laiks pagaidām tiek kavēts par divām nedēļām.Tas ir pagaidām!Domāju ka viņiem ir finansiālas problēmas kautko nopirkt.2.Pasūtiju attiecīgas lietas pie iekārtas!To viņu darbinieks palaida gar ausīm, un pasaka ka uztvēris to kā varbūtību!Varbūt tad jau visa iekārta ir kā varbūtība!3.viņu mājas lappā i-netā bija piedāvājums - dāvana, kura paredz, ja pasūtat pašu mēbeli min par 900LVL, un vismaz 3 virtuves tehnikas, tad gaisa nosūcējs par brīvu!Es pasūtiju 6 virtuves tehnikas, pat santehniku neskaitot, un pašu iekārtu aptuveni par 1500!ACCENTA man atbildējā ka tās dāvanu piedāvājums ir beidzies!Sanāk ka viss beidzās kad jāsāk ir pildīt savas saistības!?????4.ReklāmaTV neiet kopā ar reālo darbu!DOMĀJU KA TAS KA REKLAMĒ VIENU, SOLA DĀVANAS KLIENTIME UN TO NEPILDA IR NOZIEGUMS!!Gaidu savu iekārtu no viņīem, bet domāju ka dabūšu dēļu kaudzi pa dārgu naudu!Par tālāko vel rakstīšu!

A Andrej 10.08.2011

Labdien!
Paldies par Jūsu iesūtīto e-pasta vēstuli Patērētāju tiesību aizsardzības centram (turpmāk - PTAC).
Atbildot uz Jūsu e-pasta vēstuli, informēju, ka saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 30.pantu, ja ražotājs/ pārdevējs no patērētāja neatkarīgu iemeslu dēļ līgumā noteiktajā termiņā nepiegādā preci, patērētājs vispirms ir tiesīgs pieprasīt, lai ražotājs/ pārdevējs pilda līgumu, ja līgumā nav noteikti patērētājam labvēlīgāki nosacījumi. Ja ražotājs/ pārdevējs pēc patērētāja pieprasījuma līgumu saprātīgā termiņā nav izpildījis un tādēļ patērētājs vairs nav ieinteresēts līguma izpildīšanā, patērētājs ir tiesīgs vienpusēji atkāpties no līguma, saņemt samaksāto priekšapmaksu un pieprasīt radīto zaudējumu atlīdzību. Ja ražotājs/ pārdevējs un patērētājs vienojas par līguma izpildes termiņa pagarinājumu, patērētājs ir tiesīgs izmantot šā panta otrajā daļā noteiktās tiesības vienpusēji atkāpties no līguma tikai tad, ja ražotājs/ pārdevējs neizpilda līgumu arī pagarinātajā līguma izpildes termiņā.
Tātad, ja līgumā noteiktais termiņš nav ievērots, tad sākotnēji Jums būtu jāvēršas pie uzņēmuma tā juridiskajā adresē ar rakstveida iesniegumu (vislabāk ierakstītā vēstulē ar paziņojumu par saņemšanu vai, iesniedzot personīgi, uz otrā eksemplāra prasot veikt atzīmi par saņemšanu), prasot noteikt konkrētu termiņu vai pašam noteikt termiņu, kurā prece būs piegādāta. Ja prece netiek piegādāta arī termiņā, par kuru esat rakstiski vienojušies, tad Jums ir tiesības lauzt līgumu un (vislabāk rakstveidā) pieprasīt atmaksāt samaksāto naudas summu. Atteikuma vai atbildes nesaņemšanas gadījumā, Jums ir tiesības vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (K.Valdemāra ielā 157, Rīga, LV-1013) ar rakstisku sūdzību, pielikumā pievienojot līguma un sarakstes dokumentu kopijas.
Ja Jums sadarbībā ar uzņēmēju ir radušies zaudējumi, tad paskaidroju, ka par zaudējumu piedziņu jāvēršas tiesā civilprocesuālā kārtībā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes