www.sudzibas.lv 220.lv Zaudējumu radīšana

www.220.lv - Zaudējumu radīšana

Esmu sašutusi par i-veikala 220.lv attieksmi. 2 mēnešus atpakaļ pasūtīju skapi, saņēmu e-pastu, ka skapis tiks piegādāts pirms Jāņiem (aptuveni mēneša laikā). Pēc Jāņiem zvanu un prasu, kad varēšu savu skapi saņemt. 220.lv meitene atvainojās, ka skapis esot atnācis, bet salauzta 1 detaļa. Man tobrīd bija jāaizbrauc uz 2 ned. tādēļ teicu, ja skapis atnāks ātrāk, tad nebūšu LV un precei pakaļ aizbraukšu vēlāk. Paiet pat 3,5 nedēļas - neviens nezvana. Tad es atkal piezvanu un jautāju, kad beidzot varēšu savu preci dabūt. Meitene pie telefona sola atzvanīt un protams 2 dienas neviens tā arī nezvana. Zvanu atkal,un saņemu apstiprinājumu, ka skapis beidzot ir Ģertrūdes ielā. Vēlreiz precizēju, ka tiešām šoreiz uz vietas ir visas detaļas un es varu braukt pakaļ. Vēl beigās piebilde no 220.lv, jums vēl atnāks sms apstiprinājums. Protams pēc 2 dienām sms nav atnācis, es zvanu atkal(nu jau 5 vai 6reizi). Saņemu apstiprinājumu un norādi par darba laikiem, kur un kad savu pasūtīto preci varu paņemt.Vēl sazvanos 2 reizes par skapja izmēriem precizēju un protams, ka paeejot ilgākam laikam saņemu atbildes uz saviem jautājumiem. Par cik man nav tādās mašīnas, kur var ielikt skapi, es par naudu noīrēju kravas busu.
Aizbraucot uz vietas nostāvu rindā gandrīz 40min.Kad pienāk mana kārta, man pārdevēja pasaka, jūsu skapja nav vēl noliktavā, neesot viena detaļa atnākusi. Tā jau ir ņirgāšanās par cilvēkiem. Protams, ka meitene attaisnojās, ka neesmu saņēmusi sms un tāpēc pat vainīga. Par kādu sms te iet runa???? ja man pa telefonu 2x apstiprina varu saņemt skapi kaut tajā pašā dienā.Pastāstu pārdevējai radušos situāciju un jautāju vai šajā gadījumā es saņemšu bezmaksas piegādi, ja skapis beidzot atnāks. Atbilde ir kategoriski NĒ! pati vainīga, ka sms nesaņēmi un brauci. Bet pat telefonu es saņēmu apstiprinājumu pat 2x!!!! Jautājums, kurša atmaksās manus zaudējums par izīrēto mašīnu, kura nebija tik lēta. Esmu vīlusies šajā kompānijā un arī citiem neiesaku sadarboties ar interneta veikalu 220.lv. Vēl jau var piedot 2 mēneši gaidīšanas termiņu, bet klientu maldināšanu un necieņu pret manu laiku un neieinteresētību šajā problēmā-nekad!!!Ļoti žēl, ka nācās vilties, jo līdz šim biju klients, kas ik pa laikam iegādājās kādu preci no 220.lv.

S

Komentāri (2)

B Beisbolzzz 19.07.2013

klientus serviss nerup...

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 01.08.2013

Vēlreiz atvainojamies par radušos situāciju, tāpēc piešķīrām jums 10 latu dāvanu karti un 5 latus 220.lv naudā. Problēmu izskatījām un atradām, kurš bija kļūdījies. Šādas kļūdas vairs nepieļausim.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes