LV RU
www.sudzibas.lv 220.lv www.220.lv

www.220.lv - www.220.lv

Nekad un neko nepērciet internetveikalā 220.lv . Mēnesi nevarēja piegādāt preci, katru reizi pārliekot termiņus. Pēc pasūtījuma atcelšanas gandrīz 2 mēnēšus atgrieza naudu.

V

Komentāri (11)

E Esesesseseseseses 05.03.2011

Valdiks, Vova, Valdis utt.utt., pedāli, nosities takš beidzot ar galvu pret klavu un būs miers, vismaz viena IDIOTA būs mazāk, kurš iepērkas netbodēs un pēctam izrāda te savu stulbumu! :D :D :D :D

E Edgars 07.03.2011

Nekad nebija ar sho veikalu probleemas! Labs veikals!

V Vovočka 07.03.2011

Bet man bija i-neta intīmsakars!

J Joske 08.03.2011

Es gan ieteiktu šitam Valdim neko nepārdot! Viņš te ierakstījis vienu un to pāsu tekstu par daudziem veikaliem! :) Jocīgs kaut kāds!

P Pramy lux 08.03.2011

Viena un tā pati atsauksme sarakstīta par vairākiem veikaliem. :) Garlaicīgi laikam, ja tāda izklaide atrasta. :)

K Kaspars33 28.02.2014

Pirku planšetu 220.lv veikalā Ģertrūdes ielā 94a, pēc 5 mēneši nācās planšeti atdot garantijas remontā, nu jau divi mēneši ne ziņas, zvanot atbild, kad būs kāda informācija par planšeti, tad došot ziņu, karoče atšuj un viss. Tirgo braķus un neuzņemas nekādu atbildību. Tur man liekas būtu darbiņš patērētāju tiesību aizsardzības centram.

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 28.02.2014

Labdien, Kaspars33!

Tā kā pēdējā laikā ir saņemtas diezgan daudz viltus sūdzības par preču kvalitāti un mūsu garantijas servisa apkalpošanu. Lūdzam Jūsu obligāti atsūtīt savu pasūtījuma nr. vai arī pilnu vārdu/ uzvārdu vai arī e-pastu uz kuru tika veikt pasūtījums, lai mēs varētu pārbaudīt konkrēto pasūtījumu. Informāciju lūgums sūtīt uz [email protected]

Bez informācijas par pasūtījumu nav iespējams pārbaudīt informāciju un sniegt informāciju par Jūsu sūdzību.

Tāpat vēlamies uzsvērt ka mūsu interneta veikals 220.lv visas iesniegtās sūdzības /ieteikums garantijas servisā vai arī zvanu centrā apkalpo pēc noteiktas procedūras, līdz ar to informācijas nesniegšana klientam vairāk kā 2 mēnešus iespējama tikai tad, ja klients no savas puses nav iesniedzis visu nepieciešamo informāciju, pretenzijas ātrākai izskatīšanai!

ar cieņu
interneta veikals 220.lv

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 05.03.2014

Labdien, Kaspars33!

Pēc mūsu rīcībā esošās informācijas situācija ir atrisinājusies un iegādātā planšete ir pilnā darba kārtībā!
Paldies, ka arī apstiprinājāt šo informāciju ( links uz Jūsu atsauci: http://www.sudzibas.lv/220-lv-c33311.html#c155825 )

Paldies par Jūsu pacietību šīs garantijas izskatīšanā! Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Kā jau iepriekš minējam ikvienai garantijas izskatīšanai ir savs process un mēs vienmēr nākam pretī klientam, ja tam ir taisība un sūdzība pamatota! Veiksmīgu dienu!

A arta 09.08.2014

Vēlējos padalīties ar patīkamiem iespaidiem sakarā ar 220.lv :)
Esmu pasūtījusi 2 datorus, veļas mašīnu, trauku mazgājamo mašīnu un matu veidotāju - visa pasūtīšana notika noritēja veiksmīgi, naudas apmaksas, saņemšana un arī pašas elektroierīces vēl šo balt dien strādā ļoti labi! Varu tikai uzslavēt 220.lv un pateikties par preci, novērtēju gan attieksmi, gan cenu, gan apkalpošanu! :)

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 26.08.2014

Labdien, arta! Paldies Jums par atsauksmi! Novēlam Jums izdevīgus pirkumus 220.lv arī turpmāk!

G gatorX 14.04.2015

Stulbie konkurenti, pārtrauciet takš to bērnišķīgo troļļošanos!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes