www.sudzibas.lv 220.lv rupja izturēšanas un nekompetence

www.220.lv - rupja izturēšanas un nekompetence

Par "veikalu 22o":

Atstājam šinī veikalā pie 1000.ls. Pirkumus nenožēlojam. Varējam to atļauties.
Taču atnākot kartēju reizi iepirkties, satikam citu pārdevēju, ne to, pie kurā parasti pērkam.
Rupja izturēšanas mūs atbaidīja.
Palūdzot izmērīt iebuvējamo ierīci, lai varētu jau pirms pirkuma pasūtīt mēbeles, kurās tā būs iebuvēta, un vienlaikus tos montēt, saņēmam rupju atbildi "visi viena izmēra tiek ražoti" - kas neatbilst patiesībai.
Arī jautājot, kādi ir citas preces modeli, lai par to palasīt Internētā, un izvelēties sev pimeroto(bija dažādi varianti), dzirdējām : "varam tikai cenu pateikt, modelis ir standarts."
Tagad esam neziņā, vai turpināt iepirkties šinī veikalā, vai arī meklēt citu...
Intelligentam cilvēkam, laikam, nav ko darīt šinī veikalā, jamaina nosaukums uz "Veikals plebējiem", jo pārdevēji neprot pieklajīgi uzvesties, pat nerunājot par elementāro nekompetenci.

Komentāri (5)

č Čoms 06.02.2011

Piekrītu sūdzības rakstītājam, daudzos veikalos, kad pajautā pārdevējam par preces parametriem, atbilde ir, ka viss esot atbilstoši prasībām, neko vairāk neizskaidrojot, vai atkal ieteic meklēt internetā.Parasti šados gadījumos dodos uz nākošo veikalu.

Q QWE 06.02.2011

Citējot: "Intelligentam cilvēkam, laikam, nav ko darīt šinī veikalā, jamaina nosaukums uz "Veikals plebējiem", jo pārdevēji neprot pieklajīgi uzvesties, pat nerunājot par elementāro nekompetenci."

Inteliģence te iet pāri malām. Gan jau paši vien būsiet pārdevējam sakrituši uz nerviem par kaut ko. Personīgā pieredze rāda, ka 220 veikalā (vairākkārt) iepērkoties, attieksme pret klientu ir viena no labākajām Rīgā. Ja ir bijuši kādi jautājumi, uz tiem vienmēr laipni un paplašināti esmu saņēmis atbildi. Varbūt vajag iesākumā paskatīties uz pašu attieksmi, biedri "inteliģent".

Z Zinaida 06.02.2011

Tam ze odni mudaki !D:(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

Q QWE 07.02.2011

Zinaida: vipei jadu.

B Bijušaispircējs 18.04.2011

Piekritu tam, kas ir rakstīts sudzībā. Arī agrāk bieži ieperkos Veikala 220. Nu vairs to nedaru. Mani neapmierināja tieši tas pats, kas šīs sūdzības autora. Tad jau tiešam ir ne tikai izdevīgāk, bet arī pieklājīgāk iepirkties Internet-veikalā, vissmaz mazāk būs kontakts ar rupjiem pārdēvējiem.

Citēju:
"Inteliģence te iet pāri malām. Gan jau paši vien būsiet pārdevējam sakrituši uz nerviem par kaut ko. ... Varbūt vajag iesākumā paskatīties uz pašu attieksmi, biedri "inteliģent"."
Uz šo kommentāru, domāju, nav jāskatās. Izskātās, ka to raksta paši pārdevēji, vai veikala saimnieki, ka arī citos gadījumos.
Manuprāt, būtu labāk izmantojuši laiku, ja neviss sedētu Internetā, apsaukajot savus klientus, lai arī bijušos, bet būtu piestradājuši pie savu pārdevēju izvēles, vai apmacības.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes