www.sudzibas.lv 220.lv operatori pavirši, kurjeri slinki, klientu apkalpošanas komanda vienaldzīga

www.220.lv - operatori pavirši, kurjeri slinki, klientu apkalpošanas komanda vienaldzīga

Esmu ļoti neapmierināta ar 220.lv kompānijas operatoru un kurjeru darbu.26.decembrī telefoniski pasūtīju mobilo tālruni (pasūtījuma Nr.1867881) un jau pasūtījuma laikā OPERATOREI lūdzu, lai piegādē kurjers nezvana uz manu uzrādīto numuru, jo vecais telefons man nedarbojas, bet, lai raksta uz manu e-pastu vai zvana manam vīram. Tomēr operatore, kas pieņēma manu pasūtījumu 26.12 apmēram ap 16 vai 17 pēcpusdienā, nebija neko atzīmējusi.Drošības pēc es 29.12 deviņos no rīta jūsu kompānijai uzrakstīju arī e-pastu (pievienots šīs vēstules lejā) un ieliku telefona karti manā planšetes datoriņā, lai mani arī var sazvanīt. 29.12 saņēmu e-pastu, ka kurjers izpilda pasūtījumu.Abas dienas(29. un 30.12) mājās gaidījām manu pasūtīto telefonu, bet nekas netika piegādāts. Šodien (30.12) plkst.13:20 saņēmu telefona zvanu uz manu numuru, kur operatore Diāna paziņoja, ka 29.12 kurjers nav varējis ar mani sazināties un nav vedis preci, bet šodien (30.12 plkst.13:20) esot jau par vēlu. Tie ir vissaltākie meli, jo 29.12 neviens zvans nav pienācis no kurjera un mēs mājās gaidījām. Otrkārt, operatorei un mana e-pasta saņēmējiem (KLIENTU APKALPOŠANAS KOMANDAI) vajadzēja kurjeru brīdināt, ka nav jāzvana, bet jāved prece uz doto adresi.Treškārt- kas tad tie par darba laikiem jūsu kompānijā, ka jau pusdienas laikā kurjeri beidz darba laiku????Esmu iznervota, aizvainota par nevīžīgo apkalpošanu jūsu kompānijā un mans Jaunā Gada sagaidīšanas prieks izbojāts.Žēl, ka iztērēju tik daudz dienas gaidot pasūtīto telefonu. Atteicu pasūtījumu un, domāju, ka jūsu kompānijā neko vairs nepasūtīšu un ieteikšu arī visiem maniem draugiem,kolēģiem un bērniem neizmantot 220.lv internetveikalu.Dzintra

D

Komentāri (2)

U uzzykee 04.01.2015

Nezinu kā ir 220 precīzi, bet droši vien kurjeru viņi izmanto kā ārpakalpojumu no kādas kurjerkompānijas. Līdz ar to dodu informāciju par standarta kurjeriem: bez zvanīšanas un sazināšanās pirms piegādes kurjeri preces nepiegādā!!!
Darbu visticamāk viņi nebeidza, bet pasūtījumus klāt viņi vairs nepievienoja, jo pilnībā jau bija droši vien pilni. Un ieteikums nākotnei: pirms pašiem ziemassvētkiem un jaunā gada uz kurjeriem 100% nevar pakļauties, jo darba apjoms ir ļoti milzīgs, ko viņi nevar aptvert. Līdz ar pēdējā brīdī kaut ko pievienot vai pārlikt nav iespējams.

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 12.01.2015

Labdien, Dzintra. Paldies par informāciju. Nodevām šo informāciju mūsu kurjerdienestam un klientu apkalpošanas komandai, lai noskaidrotu kāpēc radās problēma ar pasūtījuma piegādi.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes