www.sudzibas.lv 220.lv Neatbilst aprakstam

www.220.lv - Neatbilst aprakstam

Sveicināti, vēlos padalīties ar savu pieredzi iepērkoties internetveikalā 220.lv. Iepirkos tajā ne pirmo reizi, esmu pirkusi smaržas, lego, vingrošanas rīkus, nereizi nebija nekādu problēmu. Līdz šim brīdim. Tagad pavīdēja reklāmas par MEGA atlaidēm un bezmaksas piegādi, nenoturējos, nopirku cepeškrāsni. Ar piegādi viss ok, ātri un kvalitatīvi, iepakojums kvalitatīvs utt. Taču prece neatbilda aprakstam, iegādājāmies preci ar iegremdējamiem vadības rokturiem, taču saņēmām preci ar parastiem grozāmiem rokturiem. Zvanīju uz norādīto tel.nr. operators bija lielisks, teica lai neuztraucamies un sazināmies caur epastu [slēpt]@220.lv. Tā arī darījām, nosūtījām bildes un savu problēmu, uz ko saņēmām atbildi, ka prece atbilst aprakstam un ka viss ir ok, un ka rokturiem ir jāgremdējas iekšā. KAS VIŅI MŪS PAR MUĻĶIEM TUR, nu nav iespējams neko iegremdēt ja nav pat tam paredzētas vietas. Vēl arvien mums notiek epasta līmenī problēmas risināšana. Uz epastiem atbild tik pēc 3-4dienām. Visu šo periodu preci lietot nedrīkstam, jo nav skaidrības kā atrisināt šo sasāpējušos lietu. Uzskatu, ka viņiem prece ir jāmaina uz pareizo preci vai jāpiedāvā kāda kompensācija par sagādātajām neērtībām.

I

Komentāri (3)

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 08.12.2015

Labdien, inguciic .

Lai varētu sniegt komentāru par šo situāciju, lūgums atsūtīt savu pasūtījuma nr. uz [email protected] vai arī šeit!
Jau iepriekš atvainojamies par radušos situāciju.

interneta veikals 220.lv

Ventilators 08.12.2015

Cik cilvēku tik viedokļu.
Ne visi var zināt, ko lietotājs ir darījis un cik daudz pārzina lietas. Man pat ir zvērējuši lietotāji, ka zinot kā datoru lietot un ka viņš taču neesot muļķis... Bet nez kapēc jaunam datoram neieliek bateriju un brīnās kāpēc nelādē dators. Un tādi gadījumi ir bieži.

Parasti rokasgrāmatā tiek norādīti vienādie modeļi un to atšķirības. Mēdz norādīt. Teiksim putekļu sūcējiem Karcher.. viena sērija, bet komplektācija dažāda. Cenas atsķir minimāli.

Bet labi ka notiek komunikācija. Ceru, ka izdosies jums atrisināt problēmu un ka tiesām kļūda komplektācijā nevis..

N nikita17 15.12.2015

Jā. es arī iepirkos uz mega atlaidēm- pasūtīju biroja krēslu Desmond, no 140 uz 71 eur.- pēc bildes jau neko nevar saprast, tāpēc aizskrēju uz tuvāko mēbeļu veikalu apskatīt dzīvajā. Pirms pasūtīšanas vēl zvanīju operatorei, kura dievojās, ka preces viņiem ir oriģinālas u.t.t. Pasūtījums atnāca ātri, kurjers ļoti atsaucīgs, BET...mani samulsināja tas, ka iepakojuma kaste nav ne firmas X, ne Y, bet gan UAB "Pigu", tātad pašu 220.LV. Krēsls pilnīgi neatbilda tam, kuru redzēju mēbeļu veikalā, pat krāsa cita (veikalā tādas krāsas vispār nebija), prasts nekvalitatīvi nošūts, nekur neatradu firmas nosaukumu, vārdu sakot- kaut kāds leišu pagraba kantora pašbrūvējums vai labākajā gadījumā ķīniešu brīnums. Nekvalitatīvs brenda viltojums, es teiktu. Vairāk neko, nekad nepasūtīšu, jo it kā par lētu naudu var nopirkt pilnīgu mēslu, tad jau labāk iepirkties JYSK, tie paši ķīniešu štrunti, bet vismaz var apskatīt un apčamdīt, nav jāpērk kaķis maisā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes