www.sudzibas.lv 220.lv Mobilais telefons

www.220.lv - Mobilais telefons

Ienākot šeit biju pat pārsteigta par to cik daudz sūdzību ir par 220.lv!
Sākšu no sākuma!
Pirms ziemassvētkiem iegādājos jaunu un dārgu telefonu! Pašā sākumā radās neliela skramba augšējā labajā stūrī, kas pilnīgi un noteikti neietekmēja telefona darbību! Maija beigās, vakarā pārnākot mājās, liku telefonu lādēties, bet.. Nekādas reakcijas - nelādējas! 03.06.2014. sazinājos ar PTAC un viņi ieteica iesniegt prasījuma pieteikumu, kurā atteikties no remonta un pieprasīt jaunu telefonu, ņemot vērā ka nav pagājuši pat 6i mēneši no iegādes brīža! Tā arī darīju! Garantiju servisā darbiniece Inga, iedomīgā un cēlā tonī, paziņoja, ka jāsūta prom, lai gan PTAC informēja, ka es pat varu neiesniegt telefonu uz pārbaudi! Labi iesniedzu!
Atbildei bija jābūt desmit dienu laikā! Devītajā dienā - 12.06.2014. zvanīju, lai noskaidrotu, kas ir ar telefonu! Tur nekā nezinot!
13.06.2014 - desmitajā dienā, kad jābūt atbildei, nekādas ziņas! Vakarā zvanīju pati! Atkal nekas nav zināms! Teicu, ka pēc likuma desmit dienu laikā viņiem man ir jāsniedz atbilde, bet meitene otrā galā izdomā pateikt, ka viņu iekšējie noteikumi norāda ka trīsdesmit dienu laikā! :D Es, protams, sazinājos ar PTAC, kur viņi bija pārsteigti par šādu atbildi!
14.06.2014. braucu pati pie viņiem. Tā pati "burvīgā" darbiniece lepni paziņoja, ka telefons ir izsūtīts no Lietuvas, garantija atteikta, vaina mana! Es viņai paskaidroju, ka es noteikti vainīga nejūtos, un to tā neatstāšu! Jautāju, kas man atmaksās ceļu, atkal braukt pie viņiem pēc telefona, jo neesmu rīdziniece, viņa vien noplātīja rokas! Rakstisku atbildi saņemšot pa e-pastu!
Sazinājos ar PTAC, kuri par laimi aktīvi seko līdzi notiekošajam, un ar lielāko prieku man palīdz.. Sarunājām, ka sūdzību rakstīšu 20.06.2014., ja nesaņemšu no 220.lv oficiālu lēmumu! Un.. tam obligāti jābūt pa pastu!
21.06.2014. saņēmu e-pasta vēstuli no 220.lv!
Ņemot vērā šo attieksmi, protams, ka došos cik tālu vien vajadzēs, jo nepacietīšu, ka klients tiek uzskatīts par muļķi! Un, protams, ka it nemaz nejūtos vainīga ka telefons nedarbojas!

S

Komentāri (26)

S santucs 11.07.2014

220.lv !!!

Neapskaužu to cilvēku, kuram šie murgainie izgudrojumi jāraksta!
Izlasiet SAVU iepriekš rakstīto!
Kāds te sakars 4.jūlijam?? Jūs 1.jūlijā uzrakstījāt, ka vēstule ir izsūtīta!

Bet... Palūkosimies atpakaļ Jūsu izglītotajā kompānijas darbībā!
Telefons tika nodots šī gada 3.jūnijā! Tas nozīmē, ka šāda vēstule man bija jāsaņem jau 13.jūnijā!!!

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 14.07.2014

Cien., Santucs!

Pēc Latvijas Republikas Likumdošanas preces, kas nodotas uz garantijas remontu tiek nosūtītas garantijas servisa centram ( vēlreiz atkārtosim mēs uz vietas neveicam garantijas servisa funkcijas, tikai pieņemam preci un nosūtam to tālāk uz attiecīgu garantijas servisa centru). Tālāk ir 30 dienas - kuri laikā konkrētāi precei tiek veikta garantijas apsekošana un ja iestājas garantija, tad tiek salabots, ja nav - klientam tiek sniegt slēdziens.

Mūsu vienīga aizķeršanās bija, ja par cik 4.jūlijs bija piektdiena - vēstule tika izsūtīta ar kavēšanos pirmdien.

Veiksmīgu dienu!

S santucs 14.07.2014

Es, liekas, ka eksplodēšu no Jūsu dumjībām!
Skaidrs, ka Jums līdz profesionālam un izglītotam līmenim tālu!

Kāds garantiju serviss???????
Es iesniedzu PRASĪJUMA PIETEIKUMU!
http://ptac.gov.lv/page/235
"Desmit dienu laikā no prasījuma pieteikuma saņemšanas (datums norādīts uz prasījuma pieteikuma eksemplāra, ko saglabājāt sev) ražotajam, pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam ir jāsniedz Jums rakstiska atbilde par pieņemto lēmumu attiecībā uz pieteikumā izvirzīto prasību."
KAS VĒL NAV SKAIDRS!???

Veriet to bodi ciet, jeb pieņemiet darbā zinošus darbiniekus!

Atļaušos atkārtoties, bet lieliem burtiem, jo citādi nesaprotat!
Kāds te sakars 4.jūlijam?? Jūs 1.JŪLIJĀ IERAKSTĪJĀT ŠEIT PAT KOMENTĀRU, KA VĒSTULE IR IZSŪTĪTA!

M Meiers 22.07.2014

Kāds modelis? Tikpat labi lādējot varēja tikt bojāts usb ports vai vecā tipa ports, kas varēja arī izraisīt nelādēšanu. Ļoti bieža problēma, ja saudzīgi neapietas. Vai arī bojāts pats lādētājs. Nu ja, mēs jau vienmēr sevi mēdzam uzskatīt par nevainīgiem. :)

S santucs 01.08.2014

Sazinājos ar PTAC - 220.lv arī viņiem neatbild, lai gan termiņš iztecējis! TAD IEDOMĀJIETIES kāda visatļautība! PTAC ieteica telefonu paņemt prom, lai lemt tālāk! 29.07.2014 zvanu, lai atsūta man viņu ar kurjeru! Pasaka ka atzīmēs šo manu vēlmi! NAV! Zvanīju tikko! Un, PROTAMS, nekas nav zināms, atkal saka, ka atzīmēs to pašu info! [slēpt]@ Jautāju, kas par problēmu, lai to atsūtītu - atbilde: "Mums jāizskata šis jautājums, lai zinātu kur tas telefons ir! [slēpt]@ Normāli!!!????? Teicu, ka cik man zināms, tad viņam jau mēnesi kā būtu jābūt kantorī!
Murgs!
Vai tiešām jādodas ar policiju vai televīziju, lai kaut kas notiktu uzreiz!!!? [slēpt]@
Esmu neaprakstāmi dusmīga!!! [slēpt]@

I ingabrice 13.02.2015

Smirdigais 220.lv, kad jus cilveki naksiet pie prata un beigsiet iepirkties taja mesla. Tur tiek pardoti vieni vienigi mesli...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes