www.sudzibas.lv 220.lv Lietotas preces

www.220.lv - Lietotas preces

Šodien saņēmu dēlam dāvanai domāto plaņšetdatoru. Piegādāja laicīgi, prieks bezgalīgs. Bet...... ieslēdzām un....
1) Pilns pielādēts ar spēlēm
2) Play veikalā jau reģistrējies cilvēks
3) Galerijā pilns ar decembrī un novembrī uzņemtām svešām bildēm.
Nu nav jauns šis aparāts. Rīt vedīšu uz Rīgu, nezinu kas būs, nu bet čakars un bērnam vilšanās bezgalīga, ka mamma uzdāvinājusi lietotu preci. Vairs neieteikšu nevienam un pati neiepirkšos nekad.
S. Siliņa

Komentāri (6)

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 22.05.2014

Labdien, sigitaasilina! Lūdzu, uz [email protected] atsūtiet sava pasūtījuma numuru, lai mēs varētu izskatīt Jūsu pasūtījumu un atrisināt radušos problēmu.

Inženieris 22.05.2014

Cien. 220.lv vai Jūs spējat kaut ko pārdot bez problēmām ar klientiem?

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 23.05.2014

Labdien, Inženieris! Ikvienā uzņēmumā var būt problēmas, nekļūdas tas, kas neko nedara. Mēs esam uzņēmums, kas vēlas atrisināt visas radušos darba procesā problēmas, līdz ar to prasam klineta pasūtījuma numuru, lai varētu izskatīt pasūtījumu un noskaidrot problēmas cēloni un atrisināt to.

A Anita3 24.05.2014

Jā, to, ka Jūs vēlaties jau nu tiešām varat nestāstīt!! Man joprojām pēc 4 reižu telefona nodošanas neviens neredz vainu, bet, ja aiznes citur uz pārbaudi- defektus konstatē pirmās stundas laikā! Un vēl nodošanas laikā, pajautājot, cik ilgi aptuveni telefons tiks skatīts, atļaujas nosodošā tonī atbildēt :" Nu, plauktā mēs viņu neturam, kad būs tad būs!!" Kaut gan, atvainojiet, bet manā gadījumā jūs viņu nepārprotami vienkārši turējāt plauktā! Nevaru ciest tādus uzņēmumus, kā jūs! Jau pats darbs ar klientiem- sola piezvanīt 14 dienu laikā, bet, kad pagājušas jau 22 dienas un es atļaujos piezvanīt pati, atvainojas, ka bijuši ļoti aizņemti un neesot varējuši ātrāk piezvanīt, ka nekas nav atrasts! Viss jau būtu saprotams, bet ja firma var tā izdarīt DIVAS reizes, nu tad komentāri lieki..Viena milzīga krāpšanās un bezkaunība!

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 26.05.2014

Labdien, Anita3! Paldies par komentāru! Mēs paši uz vietas nepārbaudam telefonus, bet sūtam uz autorizēto servisu uz pārbaudi. Lūdzu, norādiet sava pasūtījuma numuru šeit vai uzrakstiet uz [email protected], lai mes varētu izskatīt Jūsu pasūtījumu un noskaidrot problēmas cēloni.

B bad123 14.07.2015

Internetveikals izniedz nekorektu preci, nav ieinteresēts klienta problēmas atrisināšanā! Nekad vairs tur neiepirkšos, un arī savas paziņas brīdināšu to nedarīt!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes