www.sudzibas.lv 220.lv ignorance pret klientu

www.220.lv - ignorance pret klientu

Ļoti esmu vīlies šajā kompānijā, nesen nopirku planšetadtoru - Prestigio multipad 8.0. Sākumā viss bija labi, nekādu problēmu, apmēram pēc 1,5 mēneša planšetdatoram parādijās defekts - ieplīsa iekšejais displejs. Aiznesu uz garantiju, pieņēma, apskatijās un protams ka atteica. Kā paskaidrojumu par atteikumu atsūtija man īsu vēstuli ar tekstu, ka garantija tiek ateikta ieksējā displeja plaisas dēļ, vēl bezkaunīgi paprasīja 20eur par diagnostiku, lai detalizēti uzzinātu kas par vainu. Man ir jautājums, kādā veidā es varu saplēst iekšējo displeju? Galvenais ka neliekas ne zinis, esmu zvanījis, prasījis paskaidrot radušos situāciju, bet protams atbildi tā arī neesmu saņēmis. Nekad nepērciet šeit neko, jūs ātri atšūs un vilks tikai laiku garumā, kā rezultātā jūs neko atpakaļ nedabūsiet.

Komentāri (15)

knausis 05.04.2014

Pircējam būs grūti pierādīt. Vienmēr būs vainīgs!

Dannii Disaster 05.04.2014

Ne tikai seit - visur ta ir. Naudu nemt visiem patik, bet ja rodas problemas ar preci - "neko nezinam; nav musu problema"! Vai tad kadreiz ir bijis savadak?

Pati neko neesmu tur pirkusi, jo si kantora reputacija tirgu sen jau zinama - nav ta labaka. Vairaki cilveki jau ir teikusi, ka tur tirgo nekvalitativus feikus (pakaldarinajumus).

R Regnars B 05.04.2014

Kā kā.. sasiti! Saucās mehāniskas darbības rezultātā radās plīsums. Ar kādām tiesībām griezies?

T trakā muša 07.04.2014

vai tikai nebūs pats sadauzījis un izdomājis caur kantori dabūt jaunu, jo tur jau neviens nezinās, ka nokrita, vai dūre uzsitās, pavisam nejauši :)))

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 07.04.2014

Labdien, Arnolds Scuckis!
Autorizētais garantijas remonta serviss SIA "ServiceNet LV" atteica planšetdatora PRESTIGIO MULTIPAD PMP5780D_DUO garantijas remontu, tāpēc, ka bija konstatēts mehānisks bojājums (Garantijas nosacījumi http://220.lv/lv/t/garantija punkts 15.).
Ar pretenzijām variet griesties SIA ServiceNet.LV

A Arnolds Scuckis 08.04.2014

Regnars B un trakā muša, tipiski 220.lv darinieki, kuriem palūgts skatīties ko par viņu firmu raksta šinī portālā. Ja es būtu pats sasitis, tad nebūtu radies iekšējā displeja defekts, tāpēc nevajag man te liet pīlītes, tas ir drīzāk pārkaršanas gadījumā, jo tas sūda planšets bieži sāka pārkarst, arī garantiju kad nodeva, man tikaa jautāts, vai jums pārkarst planšetnieks. Man būtu vienalga par to planšeti, bet jau sāk riebties šī klientu čakarēšana, pilnīgi jau riebjas. Latvijā kients ir tikai tajā rīdī, kad viņš kaut ko pērk, tiklīdz kaut kādas problēmas rodas, tā viņš jau vairs nav nekas.

A Arnolds Scuckis 08.04.2014

Jā vēl kas, man vienam draugam pazīstamais strādāja 220.lv garantiju servisā, nu tad tipisks stāsts, ka viņi apskatās preci, redz ka plaisa, vai vienalga kāds defekts, pat neidziļinās, bet uzreiz jau atsaka, viņiem ir pilnīgi vienalga par to kas tur par problēmu, tu vienmēr būsi pats vainīgs, tāda ir šī uzņēmuma darba specifika- pārdot, pēc tam jau vienalga kas notiek.

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 08.04.2014

Labdien, Arnolds!

Visu pirms vēlamies Jūsu informēt, ka interneta veikals 220.lv komentārus šajā portālā raksta tikai no reģistrētā lietotāja (interneta veikals 220.lv).

Kā jau Jums minējām, mēs paši uz vietas nekādas ekspertīzes, lēmumus nepieņemam, preces, kas nonāk garantijas centrā tiek sūtītas autorizētajiem servisiem - Jūsu gadījumā uz SIA ServiceNet.LV . Ja Jums ir šaubas par sniegto lēmumu lūdzu griezties minētajā uzņēmumā.

Interneta veikals 220.lv Latvijas tirgū darbojas jau vairāk kā 10 gadus. Uzņēmums nemitīgi attīstās, jo īpaši pēdējo 3 gadu laikā ir pilnveidota klientu apkalpošana, izveidots mehānisms, kas ļauj klientam sekot līdzi sava pasūtītījuma gaitai. Arī personāls tiek apmācīts un klientu apkalpošas centrā strādā 2 dāmas, viena no tam jau vairāk kā 5 gadus.

Katrā gadījumā ikvienu info varat mums nodot sūtot uz [email protected]

K KJanis 08.04.2014

Arnoldam vajadzētu saprast vienu elementāru lietu, un dzīvot uz kādiem procentiem 25 paliktu vieglāk un vienkāršāk: tad, kad tu nopērc preci, tai ir garantija kā veselai precei. Ja tev izdodas kaut kādā gadījumā-negadījumā sadauzīt, saspiest, saplēst korpusu, stiklu vai ko tml, tad tas parasti, vadoties no preces ražotāja izsniegtiem (nāk kopā ar preci) garantijas noteikumiem, ir garantijas noteikumu pārkāpums, kas kalpo par pamatu garantijas atteikumam.
Piedod, bet nav svarīgi vai speciāli vai nespeciāli tas tev sanāca. Nav svarīgi arī vai tu to izdarīji pats, jeb bērni tev to nezinot paņēma mantu, un netīšām pie zemes - garantijai kirdik!
Un neviens - ne veikals, ne serviss ne kāds cits tur nav vainīgs un atbildīgs. Ražotājs arī par to nav atbildīgs, jo preces bojājums radies ārējas iedarbības rezultātā - pieliekot konkrētu spēku, nevis tāpēc, ka prece tika saražota ar tādu bojājumu jau sākotnēji.
Minētais ražotājs, lai arī nav tas dārgākais, tomēr ir ļoti pieprasīts tirgū, daudz pirkts un pārdots un tam nav kvalitātes problēmas, lai celtu paniku. Es pieņemu, ka cenas un preces kvalitātes attiecība ir pilnīgi adekvāta.
Un ieteiktu iedziļināties garantijas noteikumos, jo tas planšetdators nav kartupeļu kilograms - tā ir tehnika, un tās ekspluatācijas procesā ir virkne nianses kuras jāņem vērā. Un atbildības arī ir pietiekoši konkrēti noteiktas, gan pēc līguma, gan pēc likuma. Ņemam to vērā un dzīvojam laimīgāki! ;)

A Arnolds Scuckis 08.04.2014

KJanis - nē, nu tiešām laikam cilvēkam nesaprast, ka tas nav rezultāts, kas radies pielietojot spēku, ārējais displejs ir vesels, iekšējais ir ieplaisājis, man ir vienalga par to planšeti, pietiekami labi pelnu, lai nopirktu jaunu, šeit ir pats princips, izskatās pēc vēl viena 220.lv darbinieka. Latvijā tā garantiju sistemair vispār fascinējoša, 3min apskatās, jā kaut kāds bojājums ir un ar to garantija beidzs, nevienu tak neinteresē, vai tas ir, vai nav tevis d''el radies. Tak, ne pirmais, ne pēdējais gadījums, ko tu te man tagad par laimīgu dzīvi stāsti, ej strādā tālāk savā 220.lv. Vienkārši saku, ka šeit labāk neko nepirkt, jo jakaut kas ar preci notiks, vienmēr Klients pats būs vainīgs, nu un ar to viss izteikts.

A Arnolds Scuckis 08.04.2014

interneta veikals 22o.lv - zinu ka jums ir cilvēki, kas no citiem profiliem komentē utt, tas tak normāli, tādi ir gandrīz katrā firmā. Par to attīstību ļoti šaubos, man liekas, ja jūs būtu attīstīti, tad diez vai tik daudz sūdzību par jums būtu, kaut kā varētu aizdomāties, ne jau tāpat vien cilvēki sūdzas, protams ir dažādi gadījumi, bet vienalga kaut kā jūs uzticību neieviešat. Katrā ziņā šis bija mans pēdējais pirkums pie jums, ātri zaudējat klientus.

K KJanis 08.04.2014

Arnold, nu neesmu es 220.lv darbinieks. Vēl vairāk - tajā veikalā es neiepērkos, savus pirkumus izdaru biežāk 1a.lv . Ja tev nepatīk 220.lv nu izdari izvēli par labu citam. Viss godīgi!
Bet par to bojājumu runājot - man ir zināma personiska pieredze darbā ar tehniku. Lai tas ārējais stikls saplīstu ir patiešām spēcīgi jāuzšauj pa to, vai patiešām spēcīgi jāspiež ar cietu virsmu. Tie stikli patiešām ir izturīgi. Vēl tie nav trausli, tiem piemīt zināma elastība. Pietiekoši spēcīgi uzspiežot, uzsēžoties stikls paliks vesels, nesaplīsīs, savukārt zem tā esošais ekrāns aizies pa pieskari.
Arnold, ja tev ir radies iespaids, ka vēlos kādā veidā tevi apvainot - veltīgi! Nav man tāda doma. Tas ko vēlējos ir vienkārši aicināt padomāt līdzi, ka nav neviens pret tevi sazvērējies. Vienkārši katram kādreiz nepaveicas. Šoreiz tev - nepaveicās, jo gadījās sabojāt iekārtu. Lai arī neapzināti, bet tomēr. Rīt kādam citam. Tās ir mantas, tā ir tehnika un, ja tās izmanto aktīvi, viss kas mēdz notikt.

A Arnolds Scuckis 08.04.2014

Kjani - leita ir tāda, ka es pat nesaprotu, kā viņš varēja saplīst, jo man viņš vienmēr ir turēts divos maciņos un tiešām ne reizi nav kritis, tam aparātam bija knapi 1, 5 mēneši, kad tas notika. Man liekas, ka tas ir dēļ pārkaršanas, tādā gadījumā ir iekārtas vaina, nu es saku, es tā neiespringtu un vispār neliktos ne zinis, ja tas būtu manas vainas dēļ, bet šoreiz tas tā nav. Izvēli es jau izdarīju, es vairs šajā veikalā neiepirkšos, prieks vismaz ka neesi sazvērējies.Paldies par ieteikumiem.

Silva 14.04.2015

Jums, Arnold, vēl "paveicās" mans Prestigio multipad atteicās darboties jau pēcpusstundas. Tagad tas ir atdots remontā, redzēs, kas notiks talāk!

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 14.04.2015

Labdien, kā jau iepriekš minējām interneta veikals 220.lv komentārus šajā portālā raksta tikai no reģistrētā lietotāja (interneta veikals 220.lv).

Kā arī ikviens pircējs, kuram ir radusies kāda problēma ar pasūtīto preci var droši griezties mūsu garantijas servisa centrā, kur speciālisti palīdzēs atrisināt radušos problēmu. Sīkāka informācija atrodama šeit: http://220.lv/lv/t/garantija

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes