www.sudzibas.lv 220.lv Atteiksme pret klientiem

www.220.lv - Atteiksme pret klientiem

Esmu ļoti izbrīnīta par veikala 220.lv darba stilu.Ļoti nopriecājos, ka 220.lv piedāvā iegādāties kaķu nagu asināmo ar teju 50% atlaidi. Ļoti operatīvi pāris stundu laikā saņēmu ziņu, ka prece ir pieejama un var iet pakaļ. Tā kā atrodos uz Lāčplēša ielas, kas ir ~5minūšu attālumā, drīz pēc sms saņemšanas devos uz 220.Pārsteigta nu ļoti biju, kad iegāju iekšā. Sākumā pie kasēm stāvēja 3 cilvēki - vīrietis un 2 dāmas, arī fonā figurēja 4.cilvēks - vīrietis ar smaidu sejā (acīmredzot tāpēc, ka viņam nav jāpavada 1h rindā gaidot) un kafijas krūzi rokā. Nu, labi, visiem reizēm slāpst un tas nav būtiski.Lielākā kulminācija sekoja jau pēc 2 minūtēm, kuras biju pavadījusi gaidot veikalā, kad abas dāmas pazuda no redzesloka uz nezināmu laiku, jo ilgāk par 20 minūtēm man kā strādājošam cilvēkam nebija vaļas gaidīt. Bildes, kā var nojaust, nav uzņemtas brīdī, kad darbinieces, apkalpodamas klientu, nozuda pēc to mantām. Pie kasēm palika tikai viens vīrietis, kurš jau labu brīdi apkalpoja kādu dāmu ar bērnu un, protams, citus klientus nepieņēma.Pilnīgai ilustrācijai esmu iekļāvusi arī 2 bildes, kas tika uzņemtas veikalā. Llielāka daļa rindā esošo cilvēku nav bildē iekļauti. Uz to brīdi kopumā veikalā atradās 23 cilvēki. Skaitlis, protams, ir relatīvs, jo cilvēku skaits visu laiku mainījās.Mazāks, tomēr pārsteigums man arī bija, kad zvanīju, lai pasūtījumu atteiktu un atgrieztu naudu (punktu pielika arī tas, ka arī iepriekšējais pasūtījums, kas tika veikts, lai gan norādīts, ka ir noliktavā, tomēr izņemt nevar un gaidam jau 13.dienu). Retorisks, tomēr jautājums: es par preci, kuru nesaņēmu, varēju samaksāt pusminūtes laikā, bet man, lai saņemtu naudu atpakaļ par kooooolosālu attieksmi pret klientu un, protams, mantu, kuru nesaņēmu, jāgaida piecas dienas? :) P.S. Dāmai Diānai (ja nemaldos), kas strādā par telefona operatori, vajadzētu reizēm piedomāt pie sava balss toņa :) Kad izdzirdēja, ka vēlos saņemt naudu atpakaļ, jutos tikpat nožēlojami, kā tie cilvēki, kas palika rindā šodien gaidīt :)

L

Komentāri (2)

Ontūns 05.09.2014

Šis veikals vienreiz par visām reizēm ir jāignorē. Pārāk daudz sūdzību pēdējā laikā tiek saņemts.

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 08.09.2014

Sveicināti, Ance!

Paldies, par Jūsu vēstuli, viedokli un ieteikumiem.
Ik vienam klientam ir iespēja izvēlēties apmaksas veidu, par veikto pasūtījumu. Sīkāk varat atrast šeit http://220.lv/lv/t/norekinu-veidi.
Ja klients atsakās no pasūtījuma, tad naudas atgriešana notiek ātrāk, nekā nosaka likumā noteiktā kārtībā. (Tirdzniecību e-veikalos regulē Ministru Kabineta noteikumi Nr. 207 "Par distances līgumu". Šo noteikumu 16. punkts nosaka, ka "Ja pārdevējs vai pakalpojumu sniedzējs nevar izpildīt līgumu tādēļ, ka pasūtītās preces vai pakalpojumi nav pieejami, viņš par to informē patērētāju un atmaksā patērētājam visu veikto iemaksu ne vēlāk kā 30 kalendāra dienu laikā no dienas, kad pārdevējs vai pakalpojumu sniedzējs saņēmis patērētāja pasūtījumu.")
Mums ir nepieciešams laiks, Jūsu pieprasījuma apstrādei, kā arī grāmatvedības sistēmas apstrādei.

Atvainojamies, par sagādātajām neērtībām!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes