www.220.lv - 22p.lv

Veicu pirkumu uz ziemassvētkiem , reklāmā bija teikts, ka līdz svētkiem saņemšu, 16.12.2014 atnāca sms, ka pasūtījums atdots izpildei un par tā gaitu mani informēs23.12.2014 E-pastā nebija nekādas informācijas. 19.12.2014 pulksten 07.31 atnāca sms, ka atnācis sūtījums pakomātā , lai es padomājot arī par citiem un ātrāk atbrīvoju vietu pakomātā, protams es padomāju un speciāli aizbraucu nekavējoties, kaut man nebija tas pa ceļam. No piecām precēm ko pasūtīju ar vienu reizi un samaksāju ar vienu maksājumu atnāca tikai viena, zvanīju operatoram ,kas par lietu, atbilde, ka viss kārtībā un atlikušais no pasūtījuma būs pakomātā 23.12.2014. 20.12.2014 atnāk sms, ka sūtījums ir pienācis un jādodas pakaļ, nopriecājos, ka ir piegādāts ātrāk par solīto un atkal devos pakaļ. Saņēmu atkal vienu preci, aizrakstīju vēstuli uz [slēpt]@220.lv kas par lietu, kāpēc man vairākkārt ir jābrauc pēc preces kuru pasūtīju vienā pasūtījumā, ka viņi tērē manu un savu laiku. Atbildi nesaņēmu. 23.12.204 trīs reizes zvanīju operatoram, jautāju par preci, vienreiz saruna pārtrūka, divreiz apgalvoja, ka pasūtījums ir noformēts un atdots izpildei, jāgaida sms no kurjera līdz 18.00 būšot pakomātā. 16.25 atskan zvans no operatora un paziņo, ka viena no precēm neesot dabonama un būs no pasūtījuma jāizņem, protams noskaitos, bet neko gaidu alikušās divas, piedāvāju, ka varu pats aizbraukt pakaļ uz noliktavu, atbilde bija , prece ir atdota kurjeram un jāgaida sms, līdz 18.00 viņi brauc un viss būs kārtībā, šobrīd ir 19.40 un nav ne sms ne preces. Paldies 220.lv par sačakarētiem svētkiem, lai arī jūsu bērniem kāds tā sačakarē tos visus turpmākos gadus.

P

Komentāri (4)

L Linda Vanaga 23.12.2014

Varu izteikt tikai līdzjūtību.
Diemžēl ne tu pirmais, ne pēdējais.

C CrissM 24.12.2014

jā, man līdzīgi bija gadijies ar šo pašu iestādi un to ka reāli viņi čakarē klientus, ar piegādēm un noteikto termiņu.

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 29.12.2014

Labdien,

Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, lūgums atsūtiet savu pasūtījuma nr., lai varam Jūs identificēt sistēmā un sniegt skaidrojumu, kāpēc prece bija nepieejama un kāpēc pasūtījums tika piegādāts vairākās daļās.

Ar cieņu
interneta veikals 220.lv

R ri4y 29.12.2014

Neko nevar saprast, kā var lēkāt no 23.12.2014 uz 19.12.2014 vai no 23.12.2014-20.12.2014, tu ceļo laikā?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes