www.sudzibas.lv 220.lv Ļoti zems apkalpošanas līmenis un neatgriež laikā naudu par brāķētu preci

Pigu Latvia SIA - Ļoti zems apkalpošanas līmenis un neatgriež laikā naudu par brāķētu preci

2021. Gada decembra vidū veicu pasūtījumu 220.lv, pasūtījumā bija 3 preces. Pasūtījumu sadalīja 3 daļās, katrai savs piegādes termiņš. Sagaidīju, kad visas preces ir piegādātas un tad tās izņēmu. Bet sekoja milzīgs pārsteigums - telefona vāciņš bija brāķis, jo neviena poga caur to nestrādāja, pilnībā nelietojams. Telefona lādētāja vads nestrādāja vispār - nekādu dzīvības pazīmju un 3 telefona aizsargstikliņi bija piegādāti pavisam citam telefona modelim. Fantastiski!
Tērēju savu laiku, lai vestu atpakaļ preces.
Preces pieņēma, uz rokām ir pieņemšanas - nodošanas akti, kuros norādīts, ka naudu atgriezīs uz bankas kontu 14 dienu laikā, nevis darba dienu, bet 14 dienu laikā. Ok, saprotams. Nu ir 14 dienas pagājušas un zvanot uz 220.lv - atbilde - decembra beigās tikai 220.lv esot saņēmusi naudu no veikala, no kā it kā pirktas prece un vēl kamēr izskatīs 220.lv un iespējams uz janvāra vidu tiks atgriezta nauda! Super, kā var mainīties pēkšņi nosacījumi? Tā ir pircēju apzināta maldināšana un krāpniecība!
Un vēl - ierakstot atsauksmes par šīm precēm, atsauksmes tika noraidītas, sanāk, ka ievieto tikai pozitīvas atsauksmes!
Lai gan agrāk regulāri iepirkos 220.lv un pat skaitos vip klients, šoreiz esmu ļoti vīlies šajā internetveikalā, tā attieksmē un neieteikšu tajā iepirkties vairs ne draugiem, ne paziņām, ja negrib tādu aplauzienu kā es!

03.01.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 03.01.2022

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

Papildināts Vichy 03.01.2022

Nr. 13678247- pagājušas 14 dienas, nauda nav atgriezta par brāķētu preci.
Nr. 13678244- atgrieza naudu, bojāta prece, nedarbojas.
Nr. 13687436- vēl nav pagājušas 14 dienas, ceru, ka atgriezīs laikā naudu par nepareizi atsūtītu preci.

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 03.01.2022

Labdien, Ivar!

Vēlamies Jums atvainoties par negatīvo iepirkšanās pieredzi un ļoti ceram, ka mūsu sadarbība turpmāk notiks tikai pozitīvā gaisotnē.

220.lv rīkojas veidā, lai ievērotu likumā noteikto kārtību un nepārkāptu Patērētāja tiesības, tai skaitā 14 dienu atgriešanas tiesību izlietojumā un naudas atgriešanā par samaksāto preci. Likums paredz, ka naudu par samaksāto preci jāatgriež 14 dienu laikā kopš klients informējis mūs par nolūku izmantot atgriešanas tiesības.

Pārbaudījām visus Jūsu minētos pasūtījumus, kopš Preces nodošanas datuma mūsu veikalā, nevienā no tiem nav pagājušas 14 dienas. Redzam, ka par vienu no pasūtījumiem nauda jau ir atgriezta, bet par abiem pārējiem tā tiks atgriezta 04.01.2022.

Diemžēl, gada nogalē ir liela noslodze, kā arī iekrīt svētku dienas, kas var pagarināt naudas atgriešanas procesu.

Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām!

220.lv

Papildināts Vichy 03.01.2022

Pasūtījums Nr. 13678247 tika atgriezts 20.12.2021., man uz rokas ir pieņemšanas-nodošanas akts. Ja Jūs mākiet skaitīt, tad šodien ir 15.diena kopš 20.12.2021. un 14 dienas ir pagājušas!

V

Komentāri (2)

P Pacans55 03.01.2022

Piekrītu.! Līdzīga pieredze. Izdzēsu savu profilu un sievai arī pateicu, lai nemaz nedomā neko sūtīt tur .

G Gulbenietis 03.01.2022

220.lv ir ierasta prakse pārdot jaunus portatīvos ar beigtām baterijām..daudziem čomiem ir tā bijis
Nezinu kā šie, bet 1a.lv ir briesmīgs serviss, ja kas salūzt. Saliek lietotas detaļas un beigās viena gļuka vietā parādās trīs :D.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes