www.sudzibas.lv 220.lv Slikts serviss un nepieļaujama attieksme

DPD Latvija , Interneta veikals 220.lv - Slikts serviss un nepieļaujama attieksme

Pieredze šausmīga - nevienam neiesaku pīties ar šo publisko ateju. Pasūtījām preci, it kā viss labi, prece būšot decembra vidū utt...
Šodien pienāk zvans no kurjera, ka prece atnākusi ātrāk un seko jautājums - ap cikiem es būšot mājās - atbildu, ka ap trijiem es varētu būt tur viņus sagaidīt un pēc tam doties tālāk - piegādātājs atbild labi, tad ap plkst trijiem dienā būšot. Pieņemot, ka apzīmējums ap nozīmē 5-10 min pirms trijiem vai 5-10 min pēc trijiem, aši devos uz piegādes adresi tā, lai nenokavēju. Kad bija pagājušas jau 40 minūtes zvanu piegādātājam, kur tad viņš ir? Man sekoja nelaipna atbilde, ka ir k-kāda amplitūda, viņš nevar pateikt vai būs trijos vai sešos sēdi un gaidi, kad kungs piebrauks, kad es mēģināju iebilst, par to, ka nevienā ausī nebija ne pušplēsta vārdiņa par to, ka ir 2-3h amplitūda ar, kuru man jārēķinās - piegādātāja nestabilā psihe izraisīja daudz nepatīkamu brīžu man kā klientam, jo sekoja dusmu pilna kliegšana - un manis pataisīšana par totālāko idioti, ka nedzirdot ko man saka, lai gan saruna notika mašīnā izmantojot brīvroku režīmu un to dzirdēja vēl citi, kuriem acīm redzot arī ir dzirdes vai uztveres problēmas. Galu galā, mēs sazinājāmies ar veikalu 220.lv lai risinātu šos jautājumus, kā tā drīkst kliegt uz klientu - un pārsteidzošākais sekoja. Veikala 220.lv darbiniece atbildēja, ka līdz šim nav bijis sūdzību par viņu sniegtajiem pakalpojumiem, tāpēc tas, ka mēs tagad izsakām pretenzijas laikam jau ir mazsvarīgi - jo agrāk neviens nav neko... Biju šokā, ka pret klientiem var izturēties sliktāk kā pret smirdīgu bezpajumtnieku kāpņu telpā. Visi esam cilvēki, kas rēķinās ar laiku, kas arī strādā un cenšas risināt radušās problēmas. Bet diemžēl 220.lv un cik noprotu DPD kurjeri tā neuzskata - viņi ir kungi un karaļi, mēs? Mēs? Teiksim tā nekas...#sad #InternetaVeikals220 #DPDLatvia #kurjers

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 29.11.2017

Labdien!

Lai varētu sniegt komentāru par šo situāciju, lūgums atsūtīt savu pasūtījuma nr uz [email protected] vai arī šeit!
Jau iepriekš atvainojamies par radušos situāciju.

interneta veikals 220.lv

K

Komentāri (1)

M Marija 30.11.2017

Kas mani mulsina lielākajā daļā sūdzību šajā portālā - tik vienpusēji norādītas atsauksmes. Protams, nenorādīšana par laika intervālu, ja tas bija no DPD puses ir nekorekta, bet ja tas ir 220.lv, šādos gadījumos, tā kā, uzņēmums pats taču preci Jums neved, loģiski neko nevarēs pateikt un jārunā ir tikai un vienīgi ar DPD. Kā arī, neticu, ka DPD konsultants kliegs, ja pats zvanītājs nebūs agresīvi noskaņots. Ja no otras puses skatās, varējāt vienoties par dienu, kad būsiet mājās un nekur nav jāskrien, tad sūdzības nebūtu jāraksta un visi būtu priecīgi. Un otrs - varbūt piegādāt bija plānots uz šiem triijem, bet ņemot vērā neparedzamus satiksmes apstākļus vai problēmas uz ceļa vai sastrēgumus vai citu klientu gaidīšanu, kas ir dzirdēts, ka ir pat pus stunda, var iekavēt piegādes laikus. Izklausās pēc parastā stāsta - gribējām kā labāk, sanāca kā vienmēr. Kā nekā DPD kurjers sūtījumu ved n-tajiem cilvēkiem dienā nevis vien Jums, un citu klientu vietā, kuri domā, ka ir "karaļi" viss kavējas. Tādēļ cilvēki, lūdzu, esiet nedaudz iecietīgāki un saprotošāki. :) Darbs nav zaķis, uz mežu neaizskries, ja esat labs darbinieks. :)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes