www.sudzibas.lv 220.lv Viss kopā

220.lv - Viss kopā

Vairākkārt ir bijušas problēmas ar šo i-veikalu. Iepazīstoties ar informāciju, kas sniegta šajā portālā par 220.lv nācu pie slēdziena, ka ir jārada vesela, diferencēta platforma tikai par šo kantori, jo tikai šeit publicēto sūdzību skaits tuvojas jau 500!
Ja rakstīšu visu, tad sanāks ļoti gari. Nerakstīšu, par situāciju, kad iegādājos dāvanu un, lai gan piegādes laikam bija jābūt akurāt pirms svētkiem, tomēr tika piegādāts pēc. Situācija ar telefonu, kas ungārijā bijis mazcenas ar piesaisti operatoram, bet šeit pilnas cenas arī ies šoreiz secen.

Aptuveni gadu atpakaļ sanāca amizanta situācija: iegādātjos preces uz, ja atmiņa neviļ 33, - eur un biju pelnījis 3, - eur atlaidi, jo 220.lv bija kkāda kārtējā akcija. Taču 220.lv jau pēc pasūtījuma noformēšanas un apstiprināšanas izdomāja, ka viena no precēm nav pieeejama, lai nepiekšķirtu šo grandiozo 3, - eur atlaidi.

Finally ''pēdējais piliens'': iegādājos sporta bikses, saņēmu tādu ''šedevru'', ka to varētu izstādīt sanktpēterburgas kropļību muzejā jeb t. S. Kunstkamerā. Nolēmu sakārtot saviem spēkiem, jo nevēlējos gaidīt atkal 2 nedēļas līdz atsūtītu citas - aiznesu uz ateljē, samaksāju un ok, var nēsāt! Vēlējos pabrīdināt citus potenciālos šo ''sedevru'' klientus, lai uzmanās, jo var sanākt kā man, bet te nu bija lielais pārsteigums: nepublicēšot komentāru par preci, jo redziet, tas neesot objektīvs. Hmm, es no 220.lv nevēlējos ne atgriezt līdzekļus, ne mainīt preci, bet vienkārši jūs (sabiedrību) brīdināt, ka pastāv iespēja kā saka tautā ''ieberzties''. Pēc ilgas polēmikas ar ntajiem 220.lv teleplanktoniem un lielo vadītāju zani, kura pirmā uzsāka mēģinājumus mani aizskart, tad tika atgriezta atpakaļ uz zemi, jo bija uzkāpusi aiz savas varenības teju kosmosā.
Man piedāvāja 5, - eur nākamajiem pirkumiem, bet es nesaprotu par ko? ! Par to, lai klusēju?
Protams, ka atteicos un atteiktos arī no 500, - utml. Summas, jo nauda vsp. Nebija mans mērķis šajā situācijā. Finālā ierados 220.lv daugavgrīvas ielā un tur jau mani gaidīja kāds k-gs, kas ļoti ''neuzkrītoši'' klausījās manu sarunu ar darbinieci un visbeidzot iznāca no ēnas un pateica visu to pašu, tikai pastiprinātu un pāris runas, biznesa u. C. Kursiem - nē, patiesi patīkams sarunu biedrs, ja vien situācija būtu cita. Tā nu atkal jau nonācām ne pie kā un, tad godīgi pateicu, ka rakstīšu visiem saviem bijušajiem pirkumiem 220.lv negatīvas atsauksmes, jo reāli kopumā nebiju apmierināts ar precēm un saņēmu šī kunga, cerams, ka īstu goda vārdu par to, ka manas atsauksmes tiks publicētas - lūkosim.
P. S. Darbiniecei, vai es atvainojos karalienei zanei no 220.lv telefonistiem iesaku apmeklēt elementārus telemarketing-consulting kursus, jo tomēr strādājat ar klientiem.
220.lv vadībai - zanei liels mīnuss, bet kungam daugavgrīvas ielā liels plus, ja vien turēs akceptēto goda vārdu.

Ar cieņu,
jānis.

29.10.2018

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 30.10.2018

Labdien
Jāni

Apvainojoši vai reklāmas rakstura komentāri netiek publicēti.
Arī cinisma un "apģērba šuvēja raksturojoši- personificējoši" komentāri netiek publicēti.

Jauku dienu

A

Komentāri (1)

M Mila 31.08.2018
Обман

Заказала постельное бельё, ждала неделю но это ладно. Приехала забрала, и какого было моё удивления когда дома увидела что размер другой совсем. Писала два раза на почту. Всё безтолку. Покупать больше там нет желания!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes