www.sudzibas.lv 220.lv Slikts serviss un klienta ignorēšana

Atrisināta220.lv - Slikts serviss un klienta ignorēšana

Šā gada 1. Jūnijā veikalā 220.lv nopirku elektrisko skrejriteni, pēc dažām dienām atklājas, ka skrejritenim ir rūpniecības brāķis. Problēma bremzēs, apdraudēta braucēja drošība, 5. Jūnijā biju spiesta nodot skrejriteni garantijas servisā. Klientu apkalpošanas centrā daugavgrīvas ielā 114 ierīci pieņēma, pretī izsniedza pieņemšanas nodošanas aktu, kurā teikts, ka remont darbi tiek veikti 30 dienu laikā līdz 2021. Gada 7. Jūlijam, informāciju par remonta norisi ir iespēja uzzināt, rakstot uz e-pastu [slēpt]@220.lv. Mēģināju rakstīt uz minēto e-pastu trīs reizes, nekādu atbildi neesmu saņēmusi. Līdz 7. Jūlijam neesmu saņēmusi nekādu informāciju, vai skrejritenis tiek remontēts, vai nav remontējams un tiks nomainīts, kad es saņemšu to atpakaļ, kur vispār mana ierīce atrodas šobrīd. Pēc 7. Jūlija vairākkārt esmu zvanīJusi 220.lv klientu servisā pa tālruni 25220220, jo šis ir vienīgais saziņas veids, kuru klientam piedāvā 220.lv, operatoriem ir standarta atbilde: “nezinu, esmu tikai operators, jūsu informāciju piefiksēju, nodošu mūsu speciālistam, speciālists jums piezvanīs 2-3 dienu laikā”. Speciālista kontaktu saņemt nevar, ar speciālistu nesavieno, garantijas serviss atrodas Lietuvā, sazināties ar servisu nevar, kur mans skrejritenis nevar uzzināt, t. I. Nekādu konkrētu informāciju pēc būtības nesniedz, palīdzību saziņai ar speciālistu vai vadību sniegt arī nevar. E-pastā [slēpt]@220.lv nosūtīta vēstule arī palika bez atbildes. Kopš 7. Jūlija ir pagājusi nedēļa, neviens speciālists nav piezvanījis. Operatori uz līnijas ir laipni, kopumā attieksme pret klientu uzņēmumam ir nesaprotama. Kur ir man piederošais skrejritenis arī nav skaidrs. Tālāk šo problēmu risināšu ar patērētāju tiesību aizsardzības centra speciālistu palīdzību.

13.07.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 13.07.2021

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt Jūsu pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

Papildināts Marina F. 13.07.2021

Labdien. Pasūtījuma numurs 11748814. Ar cieņu.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Marina F. 14.07.2021

Problēma ir atrisināta. Uzņēmuma pārstāvis ir piezvanījis un piedāvājis dažus problēmas risinājumus. Šodien (14.jūlijā) brāķēts skrejritenis tika nomainīts pret jaunu. Paldies!

M

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes