www.sudzibas.lv 220.lv Slikts serviss, neuzticams uzņēmums

220.lv - Slikts serviss, neuzticams uzņēmums

Pēc pēdējās pieredzes varu apgalvot, ka 220.lv, kas sevi lepni dēvē par lielveikalu, vienkārši nodarbojas ar starpniecību bez konkrētas atbildības par iepirkšanās procesu un preci. Atgriešanas process ir sarežģīts, jāvelta laiks un personīgie resursi, lai preci nogādātu atpakaļ vai samainītu. Klientu vēlme tomēr saņemt konkrēto preci - matu fēnu remington, kurš bija pieejama par labu cenu un tika apmaksāta, netiek ņemta vērā, jo, lūk, prece esot pēkšņi izpirkta - ņemiet naudu! Kāpēc mājas lapā maldinoša informācija? Tāpat tiek novilcināti piegādes termiņi bez brīdinājuma un, ja pērc preci kā dāvanu - tā ir pilnīga vilšanās (kā manā gadījumā, dāvinātājs ļoti pārdzīvoja, ka nevar laikā pasniegt dāvanu) . 220.lv piesaistītie "partneri" bez saskaņošanas nekaunīgi piesūta citu preci - lētāku un zemākā kvalitātē, pie kam - bojātā iepakojumā. 220 liek vērsties pie piegādātāja un risināt jautājumu pašam pircējam. Tas it sliktāk kā lupatu tirgū!

30.06.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 01.07.2025

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

G

Komentāri (4)

krāslavietiss 30.06.2025

Jūs remingtonus katru dienu sūtāt no 2020.lv? Nesen jau bija šāda sūdzība no Jums.

krāslavietiss 30.06.2025

* 220.lv

Krāslavieša māte ir tik resna, kā viņas dēļ kāvē ViVi vilcieni, jo nespēj pārvietot tik lielu smagumu!

Не могу не согласится!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes