www.sudzibas.lv 220.lv Slikts serviss, maldināšana par pasūtījumu

220.lv - Slikts serviss, maldināšana par pasūtījumu

Pasūtīju dārza trimeri, piegāde bija solīta uz 15. Decembrī
diemžēl, nauda samaksāta, trimera nav, pasūtījuma status ir "nodods piegādātājā, 13.12. " bet pēc norādīta izsekošanas numura, pasūtījums nav nodods. 3 darba dienas ne ziņas ne zvana, uz maniem zvaniem tikai Sola pārbaudīt, bet pateikt kur tieši šobrīd atrodas prece - nevar...
Pa velti izmesta nauda.

20.12.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 21.12.2022

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 09.01.2023

Labdien, Alexey!
Neredzot pasūtījumu, varam sniegt atbildi pēc būtības.
Statuss - nodots piegādātājam, nozīmē, ka pēc Jūsu pasūtījuma veikšanas, pasūtījām preci no mūsu piegādātāja. Pasūtījuma izpildes termiņš visdrīzāk tika pārlikts, jo piegādātājs neatveda preci noteiktajā laikā uz mūsu noliktavu. Ja pasūtījumu vairs nevariet ilgāk gaidīt, aicinām sazināties ar mūsu Klientu apkalpošanas centru, atcelt pasūtījumu un mēs veiksim par preci samaksātās naudas atgriešanu.
Atvainojamies par sagādātājam neērtībām!
220.lv

Komentāri (1)

P PatiesiibasMeka 20.12.2022

Nu veiksmīgā kārtā vismaz tuvākos pāris mēnešus tā iekārta vajadzīga nebūs

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes