www.sudzibas.lv 220.lv Slikts serviss, krāpšana

220.lv - Slikts serviss, krāpšana

Pasūtīju baltu dušas paliktni, saņemot preci uz vietas nepārbaudīju, paliktnis izrādījās melns. Zvanīju uz 220.lv, kur atbildēja, ka nekādu problēmu, brauciet un samainīsim. Aizbraucu un tad paziņoja, ka uz vietas baltas nav, jāgaida no piegādātāja Lietuvā un nezinot vai vispār nākamā kas tiks atvesta būšot Baltā krāsā, jo iespējamas, ka esot kļūda mājaslapā. Par preci biju samaksājis skaidrā naudā, bet nauda tiks atgriezta uz bankas kontu 1 darba dienas laikā (īsti nesaprotu, ko darīt gadījumā, ja man nebūtu bankas kartes) , šodien ir jau 4. Diena kopš neesmu saņēmis atgriezto naudu. Zvanīju atkal, lai painteresētos, kad atgriezīs naudu, uz ko man atbildēja, ka naudu atgriež jau 7 darba dienu laikā. Sanāk, ka šobrīd esmu palicis bez naudas un dušas paliktņa. Nebūtu lieki piebilst, ka šis kantoris (220.lv) nav ieinteresēts problēmas risināšanā.

11.04.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 11.04.2023

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

Papildināts Valts Potošovs 11.04.2023

Pasūtījuma nr. 20703898

Piebildīšu, ka pasūtot preci bija norādīts , ka ja prece nebūs sagatavota norādītajā laikā, tad būs atlaide, kuru protams arī nesaņēmu.

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 11.04.2023

Labdien, Valt!
Mēs atvainojamies, ka saņēmāt nepareizas krāsas preci. Diemžēl, reizēm notiek kļūdas un mēs esam ļoti ieintersēti tās atrisināt, cik vien ātri iespējams.
Minētajai kļūdai var būt 2 iemesli - piegādātājs nepareizi nomarķējis preci vai komplektētājs kļūdījies un paņēmis nepareizo preci. Kamēr mēs neatrodam kļūdas cēloni, nevaram garantēt, ka nākošajā pasūtījumā būs pareizā krāsa.
Citreiz šādos gadījumos, naudas atgriešana aizņemtu līdz 2 darba dienām kopš preces nodošanas. Preci nodevāt 08.04, un sūdzību uzrakstījāt 11.04 no paša rīta, kad nav pagājusi neviena darba diena kopš preces nodošanas. Šodien naudas atgriešana tiks apstrādāta un nodota bankai izpildei. Tā kā Jums ir ārzemju banka, kad nauda ienāks kontā, būs atkarīgs no bankām.
No pasūtījuma veikšanas līdz brīdim, kad preci saņēmāt, pagāja mazāk kā 24h. Piegāde tika veikta apsolītajos termiņos.
220.lv

Papildināts Valts Potošovs 11.04.2023

Labdien, Valt!

Mēs atvainojamies, ka saņēmāt nepareizas krāsas preci.
Diemžēl, reizēm notiek kļūdas un mēs esam ļoti ieintersēti tās atrisināt, cik vien ātri iespējams.

Minētajai kļūdai var būt 2 iemesli - piegādātājs nepareizi nomarķējis preci vai komplektētājs kļūdījies un paņēmis nepareizo preci. Kamēr mēs neatrodam kļūdas cēloni, nevaram garantēt, ka nākošajā pasūtījumā būs pareizā krāsa.

Ja ir kļūda tad kāpēc joprojām mājaslapā ir pieejama šī prece baltā krāsā? Tas nozīmē, ka neesat ieinteresēti kļūdas labot.

Citreiz šādos gadījumos, naudas atgriešana aizņemtu līdz 2 darba dienām kopš preces nodošanas. Preci nodevāt 08.04, un sūdzību uzrakstījāt 11.04 no paša rīta, kad nav pagājusi neviena darba diena kopš preces nodošanas. Šodien naudas atgriešana tiks apstrādāta un nodota bankai izpildei.

Ja es preci atdevu 8. datumā tad kāpēc 8. datumā arī naudas atgriešana netika apstrādāta un nodota bankas izpildei, un nav apstrādāta joprojām? Kāpēc man ir jāatdod prece uzreiz, bet naudu atpakaļ man ir jāgaida? Kā jūs atgriežat naudu cilvēkiem kam nav bankas?

No pasūtījuma veikšanas līdz brīdim, kad preci saņēmāt, pagāja mazāk kā 24h. Piegāde tika veikta apsolītajos termiņos.

Tad sanāk, ka ja es pasūtu TV un jūsu kļūdas pēc es saņemu radio. Tad tā ir piegāde apsolītā termiņā?

Komentāri (5)

S sannas 11.04.2023

Zābakam zābaka problēmas. Latvijā veikali slēgti, lai tādu sūdu pasūtītu internetā un gaidītu?
Pirms sūdzības rakstīšanas varēji vismaz līdz galam teikumu izlasīt par atlaides piešķiršanu. Nu kur tādi zābaki rodas 21 gadsimtā!

V Valts Potošovs 24.04.2023

Ej izguli dzērumu zābak.

V Valts Potošovs 24.04.2023

Skatos dzīve Tevi ir normāli drāzusi, izstrādājies diezgan liels mazvērtības komplekss :D Ja dzīvē kā pundurim mīziens kādam uzdirst, tad šeit, kā anonīmam sievietei (šeit nav kļūdas), var uz visiem pēc kārtas maukt virsū :D 258 anonīmi komentāri... JEBAAL :D

V Valts Potošovs 24.04.2023

Izrādās nekļūdījos :D Ar galvu slima sieviete no Līvāniem :D vari pat neatbildēt, jo uz garīgi slimiem cilvēkiem nedusmojos :D

S Sandra Bokisha 27.04.2023

Jā. Ar internetveikalu 220.lv sāk parādīties lielas problēmas. Neiesaku vairs nevienam.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes