www.sudzibas.lv 220.lv Slikts serviss

220.lv - Slikts serviss

1) Pārdod preces, kuras pašiem nav, divas nedēļas Sola, pēc divām nedēļam atceļ pasūtījumu, kaut arī prece viņu lapā joprojām uzrādās kā pieejama;
2) Zvanu centrā ir izvēle krievu valodā;
3) Ja brauc pats pakaļ lielāka izmēra precei, tad ir jāstāv divās rindās - sākumā veikalā, kur "izraksta", pēcāk noliktavā, kur izsniedz preces, it kā noliktavā nebūtu printera...

23.12.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 23.12.2022

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 27.12.2022

Labdien, Pēteris G!
Atvanojamies, ka nevarējām izpildīt Jūsu pasūtījumu.
Mūsu mājas lapā atradīsiet vairāk nekā 2 miljonus dažādu preču un mēs nemaz neslēpjam, ka mums tās nav noliktavā.
Tās preces, kas atrodas mūsu noliktavā, mēs piegādājam vienas dienas laikā. Savukārt pārējās - pēc klienta pasūtījuma saņemšanas, mēs veicam pasūtījumu no piegādātāja. Saņemot preci no piegādātāja, veicam piegādi klientiem. Diemžēl, reizēm piegādātājs neizpilda pasūtījumu vai preces piegādi veic ar kavēšanos.
Jūsu ērtībām, lielgabarīta preces variet pasūtīt arī ar piegādi uz mājām.
Veiksmīgus pirkumus vēlot,
220.lv

P

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes