www.sudzibas.lv 220.lv Slikts serviss

220.lv - Slikts serviss

4. Decembrī tika pasūtīta dāvana ziemassvētkiem, mājaslapā stāvēja, ka tāda esot noliktavā, ka varēšot izņemt 4 darba dienu laikā. Pēc 3 dienām piegādi pārcēla uz 20. Datumu, mājaslapā joprojām esot informācijai, ka šī prece ir noliktavā, būs pieejama līdz z-svētkiem. Vakar (15.12) saņemu sms, ka prece tiks piegādāta 30. Decembrī. Lieki piebilst, ka mājaslapā joprojām stāv, ka prece ir pieejama, jo atrodas noliktavā.

16.12.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 16.12.2022

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

Papildināts Sudzetajs3212 17.12.2022

17821621
Lieki piebilst, ka šodien 17.12.2022 mājaslapā joprojām stāv informācija, ir pieejama ātrā piegāde, jo ir palikuši

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 23.12.2022

Labdien, Sudzetajs3212!
Precēm, kas atrodas mūsu noliktavā, piegādi veicam vienas dienas laikā. Precēm, kas nav noliktavā, pēc Jūsu pasūtījuma saņemšanas, veicam pasūtījumu no piegādātāja, kas šo preci piegādā uz mūsu noliktavu noteiktu dienu laikā un šis termiņš arī tiek atspoguļots mājas lapā. Ja piegādātājs preci neatved, tiek pārcelts piegādes datums, jo, diemžēl, pasūtījumu nevaram izpildīt.
Ļoti atvainojamies, ka nespējām izpildīt savlaicīgi veikto dāvanu pasūtījumu!
220.lv

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes