www.sudzibas.lv 220.lv Slikts serviss

220.lv - Slikts serviss

Likās ok veikals. Diezgan daudz biju sūtījusi, bet nu pēc pēdējā pasūtījuma ļoti liela vilšanās. Kantoris ar ļoti sliktu servisu un vēl sliktāku attieksmi. Bērnam divstāvīgu gultu pasūtīju veselas 3x (sākot jau no 28.08.) , jo katru reizi, kad noformēju sūtījumu, tā pēc kādas nedēļas uzraksta, ka prece tomēr nebūšot. Katrā sūtījuma gultas modelis bija cits, jo izvēlējos pēc pieejamajiem mājaslapā. Pēdējā epasta jautāju, lai tad beidzot pasaka, kas ir uz vietas. Nu tad pasūtīju to gultu, kura it kā būšot. Man paziņoja, ka būs ilgi jāgaida un tika pabrīdināts, ka piegāde būšot ne ātrāk kā 28.10. Nu labi. Kā ir, tā ir.
18.10. Man atnāk sms - atgādinām, ka jūsu pasūtījums atrodas krasta ielā. Tajā mirklī neesmu lv un par cik teica, ka piegāde būšot ne ātrāk kā 28.10, tad ar to arī rēķinos. Atgriežoties lv 26.10. Zvanu un jautāju par pasūtījumu. Man apgalvo, kad sūtījums ir atgriezts, jo beidzas uzglabāšana pēc 6 dienas. Sūtījums jau esot bijis 13.10. Tikai interesanti, ka man neviens to nav paziņojis, ka sūtījums vispār ir atnācis (ne sms, ne epastā) . Zvanot uz klientu atbalstu - atbalsts ir 0 un pēc tam rakstot uz tā saucamo "palīdzību" - palīdzība ir 0. Neviens neiedziļinājās problēma - tik noteica, ka atvainojas par sagādātajām neērtībām, manus jautājumus ignorēja un uz pēdējiem epastiem pat neatbildēja. Un naudu arī, paši nemaz neiedomājās atgriezt, līdz to pati nepajautāju.
Lūk, tāda miskaste ir šis kantoris un apkalpošana ir drausmīga.

08.11.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 09.11.2022

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 08.12.2022

Labdien, Maija!
Neredzot pasūtījumu, varam atbidēt pēc situācijas būtības.
Paldies, ka esat mūsu patstāvīgais klients un mums patiešām žēl, ka nespējām izpildīt Jūsu pasūtījumu.
Vēlamies paskaidrot, ka mums nav iespējams uzglabāt savās noliktavas visas vairāk nekā 2 miljonus dažādās preces, tāpēc saņemot klienta pasūtījumu, mēs veicam pasūtījumu no mūsu piegādātāja. Reizēm piegādātājs mūs informē, ka pasūtītā prece nav pieejama, tāpēc arī mēs nevaram izpildīt Jūsu pasūtījumu.
Pasūtījumus uzglabājam noteiktu laiku. Saņemtajā atgādinājuma sms, ir rakstīts, ka papildu info atradīsiet e-pastā. E-pastā norādīts ka pasūtījumu uzglabāsim vēl 3 dienas, ja nepieciešams, uzglabāšanas termiņu iespējams pagarināt, ko klienti mēdz arī izmantot, ja pasūtījumu nevar saņemt noteiktajā laikā.
Līdz ko pasūtījums ir anulēts un atgriezts piegādātājam, apmaksātiem pasūtījumiem automātiski tiek izveidota naudas atgriešana.
Kad pasūtījums ir anulēts, zvanu centrs Jums nevar palīdzēt, jo pasūtījums jau tiek atgriezts piegādātajam.
Esam pārliecināti, ka šis neveiksmīgais pasūtījums ir uzskatāms par izņēmuma situāciju un ceram, ka mūsu turpmākā sadarbība būs veiksmīga.
220.lv

M

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes