www.sudzibas.lv 220.lv Slikts serviss.

220.lv - Slikts serviss.

Sāksim ar to ka pasūtu preci jau novembrī ar termiņu līdz 21gada decembra vidum, gaidu un nekā rakstu epasta, prece izpārdota, tad jautājums kādēļ to var pasūtīt? Labi, atrodu ko citu, nekas, bērns saņems dāvanu vēlāk, atkal gaidu, Sola ka piegādās 04.01, atnāk apstiprinājuma sms, ka kurjers saņēma preci. Gaidu un nekā, ieeju mājās lapā, sūtījums noraidīts, bet par preci samaksāts un ne maza nauda. Atkal bērns veljoprojām bez vienas no jau ziemassvētku dāvanām. Paldies liels.

07.01.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 07.01.2022

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 12.01.2022

Labdien, Sindija!

Redzam, ka sistēmas kļūdas dēļ precei bija norādīts nepareizs iepakojuma izmērs, kā rezultātā to nebija iespējams piegādāt uz Jūsu izvēlēto pakomātu. Diemžēl, kurjerdienests mūs neinformēja, ka piegāde nebūs iespējama, tāpēc kavējām Jūsu pasūtījuma piegādi, kā arī kavējās šīs situācijas atrisināšana.
Šodien nauda tiks atgriezta uz Jūsu kontu.

Paldies, ka pievērsāt mūsu uzmanību uz šo situāciju - tas ļaus mums uzlabot iekšējos procesus, lai novērstu šādas kļūdas nākotnē.

Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

220.lv

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 12.01.2022

Labdien, Sindija!

Redzam, ka sistēmas kļūdas dēļ precei bija norādīts nepareizs iepakojuma izmērs, kā rezultātā to nebija iespējams piegādāt uz Jūsu izvēlēto pakomātu. Diemžēl, kurjerdienests mūs neinformēja, ka piegāde nebūs iespējama, tāpēc kavējām Jūsu pasūtījuma piegādi, kā arī kavējās šīs situācijas atrisināšana.
Šodien nauda tiks atgriezta uz Jūsu kontu.

Paldies, ka pievērsāt mūsu uzmanību uz šo situāciju - tas ļaus mums uzlabot iekšējos procesus, lai novērstu šādas kļūdas nākotnē.

Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

220.lv

Komentāri (1)

MURAKAMI 08.01.2022

Kāpēc no sākuma, pirms sūtīt, nevar ienākt sudzibas.lv portālā, paskatīties, vai ir uz veikalu sudzības vai nē un pēc tam tikai pasūtīt? Lai netrāpītu kārtējos mēslos? Un atkal, centības spiest uz sāpīgo? Vai vai vai, sīkais pizģ*** nedabūja dāvanu laicīgi... :D

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes