www.sudzibas.lv 220.lv Slikts serviss.

220.lv - Slikts serviss.

Interneta veikalā tika iegādāts jauns ledusskapis.
Pēc kāda laika, tas saplīsa, tā kā tam bija garantija, nodevām labošanai pa garantiju. Nepilnas 3 nedēļas vēlāk saņēmām ziņu, ka saremnontēt nav iespējams un ir sastādīts akts par jauna izsniegšanu, jo šis ir bijis ražotāja brāķis, kas nav pildijis visas savas paredzētās funkcijas. Sazinājāmies ar 220.lv taču nebiens neliekas ne zinis, sola sazināties 2-3 darba dienu laikā, taču šis periods jau ir sen pagājis. Garantija pirms dažām dienām arī nu ir beigusies, nebūtu pārsteigts, ja saņemtu paziņojumu, ka apmaiņa pret jaunu ledusskapi nav iespējama, jo garantija ir beigusies.
Neieteiktu iegādāties sadzīves tehniku šajā interneta veikalā!

06.07.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 07.07.2021

Labdien!

Atvainojamies par sagādatajam neērtībām un radušos situāciju. Lai izskatītu Jūsu sūdzību, lūdzam precizēt pasūtijuma numuru, minot to šeit, vai rakstot mums e-pastā: [email protected] .

Ar cieņu, 220.lv

K

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes