220.lv - Slikts serviss
Pasūtīju bērniem 2 divstāvu gultas.. Bija norādīts ka prece ir noliktavās. Apmaksa tika veikta uzreiz.. Vajadzēja preci piegādāt 25.03. Norādītajā datumā piegādāja tikai 2 matračus, pat nezinu smieties vai raudāt! Bērni vīlušies... Uzzvanot viņiem viņi rausta plecus un nezina kad gaidīt pārējo preci. Ļoti vīlos. Pēdējo reizi pie viņiem kaut ko sūtu.
			
			
			Atbilde no 
			
			
		
            
            interneta veikals 220.lv
            
        
		Pārstāvja atbilde 
		
		
		26.03.2021
		Labdien, 
Lūgums atsūtīt pasūtījuma numuru uz [email protected] vai norādiet to šeit. 
Jau iepriekš atvainojamies par radušos situāciju.
Komentāri (1)
Personīgi man tieši tāda pati lieta ar 220.lv. Tikai pasūtīju skapi, piegāde norādīta bija 26.03.2021.
Teica ka kurjers nebūs, pēkšņi vakarā zvana un atved divas daļas no skapja, tagad nedēļu gaidu skapim trešo daļu. Lai gan skapis ir noliktavā visu kopā nepiegādāja. Zvanīju katru dienu un viņiem nav konkrētas atbildes par to kad tiks piegādāta 3.daļa.