LV RU
www.sudzibas.lv 220.lv Slikts serviss

220.lv - Slikts serviss

Pasūtīju bērniem 2 divstāvu gultas.. Bija norādīts ka prece ir noliktavās. Apmaksa tika veikta uzreiz.. Vajadzēja preci piegādāt 25.03. Norādītajā datumā piegādāja tikai 2 matračus, pat nezinu smieties vai raudāt! Bērni vīlušies... Uzzvanot viņiem viņi rausta plecus un nezina kad gaidīt pārējo preci. Ļoti vīlos. Pēdējo reizi pie viņiem kaut ko sūtu.

26.03.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 26.03.2021

Labdien,
Lūgums atsūtīt pasūtījuma numuru uz [email protected] vai norādiet to šeit.
Jau iepriekš atvainojamies par radušos situāciju.

S

Komentāri (1)

Z Zanda Ieva 02.04.2021

Personīgi man tieši tāda pati lieta ar 220.lv. Tikai pasūtīju skapi, piegāde norādīta bija 26.03.2021.
Teica ka kurjers nebūs, pēkšņi vakarā zvana un atved divas daļas no skapja, tagad nedēļu gaidu skapim trešo daļu. Lai gan skapis ir noliktavā visu kopā nepiegādāja. Zvanīju katru dienu un viņiem nav konkrētas atbildes par to kad tiks piegādāta 3.daļa.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes