www.sudzibas.lv 220.lv Slikts serviss

220.lv - Slikts serviss

Veicu pasutijumu pirms ziemassvētkiem. Bija rakstīts, ka "apsolām, ka pasūtījumu varēsiet saņemt pirms ziemassvētkiem, citādi saņemsiet 50€ atlaidi nakamajam pirkumam". Sūtījumu vēlējos izņemt Latvijas pasta nodaļā, bija rakstīts, ka līdz 23. Decembrim saņemšu. Rezultātā par paciņu nekādu informāciju nesaņēmu. Zvanot uz 220.lv atbild formāli, parupjā balsī, ka par cik norādīju nepareizu telefona numuru neatnāca sms par paciņas saņemšanu. Pacina nogādāta, pati vainīga. Uzskatu, ka par nepieciešamo informāciju pakas saņemšanai jābrīdina vai jāinformē, ka jānorāda telefona numurs. Ziemassvētkos pasta nodaļa nestrādā, turklāt par to nekur nav informācijas. Tagad jūtos vīlusies un palieku bez ziemassvētku dāvanas.

24.12.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 27.12.2020

Labdien,
Lūgums atsūtīt pasūtījuma numuru uz [email protected] vai norādiet to šeit.
Jau iepriekš atvainojamies par radušos situāciju.

N

Komentāri (4)

Dainis 24.12.2020

Vienmēr fascinējusi šī cilvēku grupa, kas pat savu vainu nespēj atzīt pat ja tā ir acīmredzama.

Oļegs Zatlers 24.12.2020

Par ko ir sūdzība? Par to, ka nepareizi norādīji telefona numuru? Tev tiešām nepielec, ka esi pati vainīga ka paliki bez preces?

N Nanukua 24.12.2020

Laikam es neskaidri izteicos. Nekur nebija teikts, ka jānorāda telefona numurs. Nebija arī nekur ailes, lai to norādītu. Tad apgalvo, ka es to noradiju nepareizi. Kā man zināt, kur un kā tas bija jānorāda?

Joe Rogans👽 24.12.2020

Hahhaa😂😂😂 nemāk pat savu telefona numuru ierakstīt

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes