220.lv - Slikts remonts
Tika nosūtīts printeris uz remontu, mēnesi ilgi tika gaidīts kad salabos, pēkšņi viņiem uzradās problēma kad neesot kārtridžu līdzi. Par to sākumā nebrīdināja kāda sastāvā īsti sūtīt. Sazvanot 220 remont daļu izrādās printeris neesot pie viņiem. 220 paši apgalvoja kad pie viņiem neesot. Galu galā izrādās printeris netika ne sataisīts ne atvainojas ne risināja problēmu. Tā tika gandrīz trīs Mēneši bez printera. Kad tika likts sūtot atpakaļ izrādās šie gaidīja kārtridžus. Printeri atpakaļ dabūju bet problēma netika atrisināta lai gan tika pateikts kas pa problēmu. Vienkāršākos esmu smagi vīlusies 220
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Kurš kompensēs pazaudēto laiku un nesataisito printeri. Jūsu servis ir zem visas kritikas un neesmu vieniga.
Komentāri (2)
Kāds printeris un kā izpaužās problēma?
Ieslēdzot printeri tintes josla nenostrādā un uzkaras.
Printeris canon prixma