www.sudzibas.lv 220.lv Slikts remonts

220.lv - Slikts remonts

Tika nosūtīts printeris uz remontu, mēnesi ilgi tika gaidīts kad salabos, pēkšņi viņiem uzradās problēma kad neesot kārtridžu līdzi. Par to sākumā nebrīdināja kāda sastāvā īsti sūtīt. Sazvanot 220 remont daļu izrādās printeris neesot pie viņiem. 220 paši apgalvoja kad pie viņiem neesot. Galu galā izrādās printeris netika ne sataisīts ne atvainojas ne risināja problēmu. Tā tika gandrīz trīs Mēneši bez printera. Kad tika likts sūtot atpakaļ izrādās šie gaidīja kārtridžus. Printeri atpakaļ dabūju bet problēma netika atrisināta lai gan tika pateikts kas pa problēmu. Vienkāršākos esmu smagi vīlusies 220

22.11.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 23.11.2024

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

Papildināts Laura Pura 23.11.2024

Kurš kompensēs pazaudēto laiku un nesataisito printeri. Jūsu servis ir zem visas kritikas un neesmu vieniga.

L

Komentāri (2)

MacBeton 23.11.2024

Kāds printeris un kā izpaužās problēma?

L Laura Pura 24.11.2024

Ieslēdzot printeri tintes josla nenostrādā un uzkaras.
Printeris canon prixma

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes