www.sudzibas.lv 220.lv Slikta piegāde, slikta apkalpošana (pa telefonu)

Atrisināta220.lv - Slikta piegāde, slikta apkalpošana (pa telefonu)

06.01.17 iegādājos 220.lv televizoru SAMSUNG un atmiņas karti KINGSTONE, apmaksāju ar internet bankas palīdzību. Piegādes veids- ar kurjeru uz mājas adresi(Salaspils nov. Saulkalne). Piegādes datums bij rakstīts 09.01.17. Preces piegāde netika veikta. Zvanīju pajautāt kas notika- sakarīgu atbildi tā arī nedzirdēju kāpēc kavējas piegāde. Operātors teica rakstīs loģistikai. 10.01 nekas nemainījās, klusums. Zvanu atkal- šoreiz kaut vai pateica ka pasūtijumu iepakoja gaida kamēr kurjers paņems un aizvedīs. Teica ka atkal mēģinās kautko izdarīt. 12.01 (plkst.-10:13) atnāca īsziņa ka prece nodota kurjeram un tiks piegādāta 1-2 darba dienu laikā. 16.01 atkal neviens nav piezvanījis un prece nav piegādāta. Zvanu- saka ka paši nezin kas, un mēs tāpat kā jūs gaidām kad jums piegādās preci. vienkārši gaida? Bet risināt problēmu jūs mēģinājāt? Tad jau neizturēju ar tādu attiecību atteicos no pasūtījuma. teica naudu atgriezīs 5 darba dienu laikā. Gaidu... cerams kaut vai nauda būs laikā. Ir divi jautājumi- par ko es maksāju kurjeram? Un kam vajadzīgi šie operātori kad viņi neko nezin un neko izadrīt nevar. Problēmanetika risināta. Esme bēdīga jo iepriekš vienmēr izvēlējos 220.lv

Sūdzība veiksmīgi atrisināta anastasija233 19.01.2017

Piezvanīja galvenais operātors atvainojas par sagādātām neērtībām, par operatoriem, visu skaidri izstāstīja un pats kontrolēja lai naudu ātrāk pārskaita atpakaļ. Viss tika pārskaitīts ļoti ātri :)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes