www.sudzibas.lv 220.lv Slikta apkalpošana un ņirgāšanās par klientu

220.lv - Slikta apkalpošana un ņirgāšanās par klientu

Ilgu laiku biju iepirkusies šājā veikalā un viss bija kārtībā līdz nolēmām pasūtīt dārgāku dāvanu- kafijas automāts. Lai gan viņu mājaslapā norādīts, ka paka jānogādā 3 darba dienu laikā, sūtot rēķinājos ar rezervi- pasūtīju trešdien- jādāvina bija otrdien! Pirmdienā saņemu kvīti uz e-pastu, ka paka ir piegādāta un 220.lv arī uzrādās, ka es paku esmu izņēmusi! Tāpēc zvanu viņiem un jautāju, kā tas ir iespējams, ja pasūtīto preci vēl neesmu saņēmusi- uz ko viņi atbild, ka īsti nezina, un paka vispār esot aizmirsta Rīgā, nemaz nav nonākusi līdz Statoil stacijai. Tā kā viņu pašu mājaslapā norādīts, ka pasūtījumu nedrīkst nogādāt ilgāk par 3 darba dienām, kļuvu ļoti dusmīga un neapmierināta uz ko man viņu operatore nomet klausuli, tāpēc zvanu vēlreiz un pieprasu, lai izpilda savus noteikumus un piegādā man preci pēc iespējas ātrāk, bet 2. operatore man atbild paceltā tonī! Protams, viņi apsolās paku piegādāt tikai ceturtdien. Uz ko es atkal ceturtdien zvanu- šoreiz man atbild, ka paka bija aizvesta līdz statoil, bet tur nav ņēmuši pretī, jo ir smagāka par kaut kādu tur kg skaitu- par ko es protams "uzsprāgstu" un sāku lamāties, jo šī informācija būtu jābūt zināma viņiem ne man.. Šoreiz solās piegādāt preci ar kurjera palīdzību piektdien... un personīgi mani informēt, kad paka tiks paņemta no Rīgas biroja. Sagaidījusi pusdienlaiku zvanu, uz ko man atkal atbild, ka prece AIZMIRSTA un piegādāt varēs tikai pirmdien! VAI NAV IZSMIEKLS? Pa šo laiku jau sen varēju pasūtīt preci no jauna un saņemt vismaz 2 reizes, un jāpiemin tas, ka garantija sākusi darboties jau no pirmdienas un uz manu aicinājumu nomainīt garantijas talonu uz īsto dienu, kad saņemšu- viņi man atbild, ka tādā gadījumā jāatceļ pasūtījums! Un mājas lapā arī informācija netika nomainīta ne mirkli- un vēl jo projām uzrādās, ka es viņu "itkā saņēmu laikā"! Uz ko es protams atkal neapmierināta, jo svinības kur man jādāvina šo preci ir sestdien un vēlāk man īsti vairs nav jēgas no tās... Pieprasīju, lai domā, kā nogādās vismaz Rīgas robežās maniem radiem! uz ko ilgi meklējot nu jau 3 kurjera veidu atrada un teica, ka piegādās no plkst. 17:00 līdz 20:00, jau biju zaudējusi cerības, jo 20:00 prece vēl jo projām netika saņemta- bet īsi pirms 23:00 naktī beidzot kurjers bija zvanījis un prece saņemta!
Pirmo reizi saskāros ar tik sliktu loģistiku un problēmu risināšanu! Visstulbākais ir tas, ka viņi paši reklamējas kā Nr.1 interneta veikals- tad, jau būtu jāiegādājas vismaz viens auto ar ko var nogādāt preci (šādās nestandarta situācijām), jo dzīvoju no Rīgas tikai 2 h braucienā, bet sanāca ka 7 dienu attālumā!

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 09.03.2017

Labdien! Ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām un ilgstošo preces piegādes procesu. Lūdzu, atsūtiet pasūtījuma numuru, lai mēs varētu nekavējoties risināt situāciju un atgriezt Jums 220.lv naudiņas par preces kavēšanos. Paldies, ka dalījāties ar pieredzi, esam atvērti to uzlausīt, lai saprastu un varētu pilnveidot klientu apkalpošanas servisu.

S

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes