220.lv - Problēmsituācijas nerisina
Ja 220.lv radīs problēmsituācijas, tad to nerisinās.
Uz epastiem atrakstīs labi, ja 1 teikumu, kurā savu vainu neatzīs, pa telefonu solīs atzvanīt, taču to neizdarīs.
Atvēra filiāles ārpus Rīgas, lai iegūtu klientus, pēc tam šīs filiāles aizvēra, lai attālināti varētu apkrāpt tos pašus nesen iegūtos klientus.
Preces atgriezt neiespējami, lai ko paši nereklamētu.
Neviens sevi cienošs interneta veikals, neliks preces atgriezt ar Latvijas pastu. Un, lai ar tām pasta neērtībām vēl nepietiktu, pats 220.lv pēc tam no pasta šīs atgrieztās paciņas nepieņem, tādējādi šīs atgrieztās preces iesaldējot kaut kur pastā, un klientam naudu arī neatdod, aizbildinoties, ka preces nav atgrieztas.
Un tūlīt sekos komentārs no 220.lv, kurā solīs šo situāciju risināt, lai publiski neizskatītos tik nožēlojami, taču realitātē neko nerisinās.
Labdien! Vēlamies atvainoties par sagādātajām neērtībām un nepatīkamo iepirkšanās pieredzi! "220.LV platforma virzās uz ērtāku iepirkšanās modeli, piedāvājot bezmaksas piegādes saviem klientiem kā pievienoto vērtību, lai uzlabotu viņu pieredzi ar piegādes iespēju. Šobrīd, virzāmies vairāk uz piegādi, uz adresi vai citām piegādes iespējām, nevis veikalu starpniecību. Gadījumos, kad ir nepieciešama preces atgriešana, veikals to nodrošina bezmaksas ar pasta starpniecību! Atgriešana tiek reģistrēta brīdī, kad klients iesūta pierādījumus prece atgriešanai (čeku). Lai sīkāk izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam precizēt pasūtījuma numuru.
Komentāri (1)
100% patiesība. 220.lv ir klaunu kantoris, aizmirstiet par tāda eksistenci un izvēlieties citus veikalus.