www.sudzibas.lv 220.lv Preci neielika pasūtījumā un neatbild uz e-pasta

220.lv - Preci neielika pasūtījumā un neatbild uz e-pasta

Pasūtīju sejas masku par 6.50, viņas dēļ piegāde bija līdz 17. Janvārim. Visu nosūtīja daudz agrāk un maskas pasūtījuma nebija. Es par to uzrakstīju ar pierādījumiem, kur bija norādīts pasūtījuma numurs. Bet man teica tikai "nosūtiet pasūtījuma numuru" un tālāk klusums arī pasūtījuma statuss nemainās.

08.01.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 10.01.2022

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 10.01.2022

Labdien!

Informējam, ka Jūsu pasūtījums sastāv no divām pakām - vienu no tām Jūs jau esat saņēmis/-usi, bet otras pakas piegāde ir paredzēta līdz norādītajam pasūtījuma izpildes datumam - 17.01.2022.

Ātrākai saziņai aicinām klientus sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas centru, zvanot +371 25220220 vai rakstot e-pastu: [email protected] .

220.lv

X

Komentāri (2)

X xotona 08.01.2022

.

Good Intentions 08.01.2022

Var gadities, ka atsevišķi atsūta.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes