220.lv - Piegādes kavējums/bojāta prece
Pasūtīju portālā 220.lv pastkasti, piegādei bija jābūt 15.05.25. , piegāde tika veikta 20.05.25. , nevienam no 220.lv darbiniekiem tas nelikās dīvaini, tas taču ir normāli, mēs neko nezinām, vainīgs ir nosūtītājs. Prece atnāca bojāta, nav lietojama, vajadzīgs remonts, 220.lv paziņo, ka tā nav viņu problēmai, lai es pats sazinos ar pārdevēju Lietuvā un viņam izstādu pretenzijas. Katrā ziņā tādu attieksmi es savā dzīvē sastopu pirmo reizi. Jūs taču esat servisa piedāvātāji! Nevienam neiesaku strādāt ar 220.lv. Man ir vajadzīga tā pastkaste, par kuru samaksāju 104 eur un gaidīju 3 nedēļas, tagad man ir jāskaidrojās ar preču nosūtītāju, jāsūta paka atpakaļ uz lt (nevis uz karsta iela 52, Rīga, 220.lv) un jāgaida 14 dienas, varbūt, ka man kāds atgriezīs naudu. Par paku uz lt es protams maksāju utt. , meģināšu atrast kādu darbnīcu, kas man salabos to pastkasti. Būs lētāk un ātrāk, jo tā ir vajadzīga mājsaimniecībā. 220.lv neko nezin - pats vainīgs. Liels paldies par lielisko servisu!
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Pievienot komentāru