www.sudzibas.lv 220.lv Nevēlas apmainīt preci pret citu pat dārgāku preci

Atrisināta220.lv - Nevēlas apmainīt preci pret citu pat dārgāku preci

Es 19.12.2022. Iegādājos sildītāju Argo, tā kā nebija daudz informācijas par doto preci es nevarēju pirms pirkšanas objektīvi novērtēt sildītāja veiktspēju, kad tika iegādāts un pieslēgts sildītājs es konstatēju, ka sildītājs nespēj sasildīt nepieciešamo telpu es tajā pat dienā vērsos pie 220.lv ar lūgumu apmainīt pret citu dārgāku un jaudīgāku sildītāju uz ko saņemu atteikumu, uzskatu ka 220.lv pret klientiem attiecas ļoti formāli, žēl biju labākās domās. Uldis

20.12.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Uldis49 30.12.2022

Paldies 220.lv par ātru un labu komunikāciju preces apmaiņai

U

Komentāri (9)

Good Intentions 20.12.2022

Ieteikums nākošreiz vienkārši ierakstīt nosaukumu/modeli meklētājā un noskaidrot vairāk par preci, tā vismaz cilvēki dara.

U Uldis49 20.12.2022

Pēc komentāriem gūti objektīvi spriest kā saka kam patīk meita bet kam māte, ja varētu izmēģināt preci pirms iegādes tā jau būtu cita runa, ko dot atsauksme labi silda? ko no tā var secināt vien to, ka silda ...

Good Intentions 20.12.2022

Kādās labākās domās? Neviena kompānija nevēlās saņemt atpakaļ preci un cīnīsies, kā vien sanāks.

U Uldis49 20.12.2022

varu piekrist, bet es vēlos apmainīt pret jaudīgāku, pie tam preci ko vēlos apmainīt ir izpirkta tātad pieprasīta.

Good Intentions 20.12.2022

Savukārt kompānija nevēlās ņemties un saņemt atvērtu un lietotu preci - kā jaunu vairs nepārdot. Jebkurā gadijuma ja interneta veikals nav sniedzis Tev informāciju par atteikuma tiesību izmantošanu, Tu vari vienpusēji atkāpties no līguma viena gada laikā no preces saņemšanas dienas, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā esi saņēmis minēto informāciju.

U Uldis49 20.12.2022

Tur jau tā lieta, ka 220.lv juridiski rīkojas pareizi, jo prece paņemta uz jur personu līdz ar to patērētāju aizsardzības likums nedarbojas jo likuma izpratnē patērētājs ir fiziska persona :(( p.s es pieļāvu iespējuk a sildītājs nederēs tāpēc iepakojums tika atvērts uzmanīgi nesabojājot to prece tika lietota pāris stundas.

R Rita Kalniņa 21.12.2022

Vai tiešām nav tāda noteikuma, ka preci var agriezt kaut kādā konkrētā termiņā? Pat, ja tā ir juridiska persona? Tas ir absurds.

U Uldis49 21.12.2022

Diemžēl es neatradu juridisku risinājumu dotai problēmai, cerēju ka tirgotājs ies pretim un piekritīs apmainīt preci.

MacBeton 21.12.2022

Nosprāgsti!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes