www.sudzibas.lv 220.lv Nepatiesas ziņas, krāpšanās

220.lv - Nepatiesas ziņas, krāpšanās

25.12.2019 pasūtīju pulksteņus mi band 4. Pasūtījuma numurs 8158502. Apmaksāju 25. Decembri vakara. Mājas lapa 220.lv visur bija uzraksti ka ja nepaspēsim nogādāt līdz jaunajam gadam, atsūtīsim kuponu uz 12 eiro. Uz šo preci kuru es pasūtīju darbojas šī akcija. Bija rakstīts ka šī prece uz Daugavpilī tiks nogādāta 30.12.2019. Jau 31 decembris, sūtījumā nav, zvanu skaidrot kur ta ir, atbildēja konsultante, un sacīja ka, tā ka jūs pasūtījāt šo preci brīvdiena (25 decembri) , nauda uz 220.lv atnāca tikai 27 decembri (darba diena) , un tā ka jau jauna diena, akcijas jau nau šis. Un sūtījums atnāks tikai 03.01.2020. Nekādas atvainošanās un kādas dāvanas es nedzirdēju un nesaņemu no konsultantes! Kāpēc tad 25-26 decembri vēl visāja 220.lv mājas lapa bija visiem pieejams šis bonus par to ka viņi paspēs atsūtīt preces, kaut gan šī ekstra vairs nav nevienam pieejama! Krāpšanās un viens apmāns šajā interneta veikala! Vairs nekad šeit nepasūtīšu, ka arī nerekomendešu saviem draugiem, paziņam!

03.01.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 03.01.2020

Labdien,

Jūsu izvēlētais maksājuma veids paildzināja pasūtījuma apstiprināšanu. TIklīdz pasūtījums tika apstiprināts 2019-12-27 pulksten 08:05, Jums tika nosūtīta informācija par piegādes termiņu Jūsu pasūtījumam proti- 2020-01-03.

Jūsu pasūtījums tika izpildīts vienu dienu ātrak un Jūs preci saņēmāt 2020-01-02 .

Atvainojamies par radušos pārpratumu saistībā ar pasūtījuma izpildi pēc Jūsu izvēltā maksājuma veida.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes