www.sudzibas.lv 220.lv Neatgriež naudu par atpakaļ nosūtītu bōjātu preci

220.lv - Neatgriež naudu par atpakaļ nosūtītu bōjātu preci

13. Jūn. Saņēmu pasūtīto preci-putnu būri, atverot iepakojumu, ieraugu, ka tas ir saplēsts-pamatnes kastes abos stūros. Iepakojumā nebija atgriešanas veidlapa. Uzreiz rakstīju epastā, nosūtīju bildes.15jūn. Caur pastu nosūtīju atpakaļ. Būs mēnesis, kā nesaņemu naudu atpakaļ. Rakstu, zvanu viņiem, daudz reižu, katru reizi liek nosūtīt čeku, bildes, sūtījuma num, bet nekas uz priekšu neiet.

11.07.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 11.07.2022

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 13.07.2022

Labdien, Picēj!

Atvainojamies par radušos situāciju. Cilvēcīgas kļūdas dēļ, aizkavējās naudas atgriešana. Mūsu klientu apaklpošanas centra darbinieks sazinājās ar Jums telefoniski un izskaidroja situāciju.
12.07 tika uzsākta naudas atmaksa, kuru saņemsiet tuvāko 2 dienu laikā.

Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
220.lv

P

Komentāri (1)

P Pircējs 12.07.2022

Pasūtījuma numurs ir uz čeka, to esmu rakstījusi epastā jau neskaitāmas reizes! CP068867434LV 15.jūnijā caur pastu nosūtīju preci atpakaļ,šis ir sūtījuma numurs! Visi termiņi sen beigušies,vēlos tikai saņemt atpakaļ savu naudu par atpakaļ nosūtīto preci,kas bija neatgriezeniski sabojāta.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes