www.sudzibas.lv 220.lv Neatgriež naudu

220.lv - Neatgriež naudu

Jau preces saņemšanas dienā tika konstatēts, ka atsūtīts brāķis. Prece tika atgriezta. Tad iestājās nedēļu ilgs klusums. Kad sazinājos lai uzprasītu kas notiek, tika paprasīts nosūtītās pakas Nr (kas tika norādīts pirmajā sarakstē, kad paka tika atgriezta) .
Pēc Nr atkārtas iedošanas - atkal klusums. Zvanot - tieši tā pati situācija.

Kreisais kantoris.

22.07.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 23.07.2022

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 25.07.2022

Labdien, es88!

Lūdzam norādīt 220.lv pasūtījuma numuru.

Paldies!

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 29.07.2022

Cienījamais es88,

Vēlamies Jums paskaidrot, ka tirdzniecības centrs internetā 220.lv darbojas kā platforma, kas pulcē vairākus tūkstošus dažādu pārdevēju un pēc būtības darbojas līdzīgi kā fizisks tirdzniecības centrs. Jūs preci iegādājāties no Marketplace pārdevēja Individuālais komersants "Koķete". Informāciju par pārdevēju variet redzēt, gan veicot pasūtījumu, gan pēc tam pirkuma dokumentā.

Preces atgriešanai pārdevējam Jūs izmantojāt Latvijas Pasta pakalpojumu. Ņemot vērā augstāk minēto, apgalvot, ka 220.lv vainojams pie naudas atgriešanas kavēšanās, nebūs īsti korekti.

Mēs augstu vērtējam katru mūsu klientu un esam pateicīgi, ka veiciet pirkumus 220.lv, tāpēc mēģinām Jums palīdzēt atrisināt šo problēmu. Pēc likuma nauda par pasūtījumu tiek atgriezta 14 dienās pēc preces saņemšanas, bet tā kā Latvijas Pasts vēl nav nogādājis Jūsu sūtījumu atpakaļ preces pārdevējam, tāpēc nauda vēl nav atgriezta.

Šobrīd sadarbībā ar Latvijas Pastu un preces pārdevēju meklējam Jūsu pasūtījumu un tuvākajā laikā saņemsiet ziņu no 220.lv Klientu atbalsta centra par risinājumu.

Jūsu 220.lv

S

Komentāri (6)

S Se86 23.07.2022

CP070994079LV

S Se86 25.07.2022

15739328

G Gara Speks 25.07.2022

Uzriez sniegt sūdzību Patērētāju tiesības aizsardzības centram! Brīvības iela 55, Rīga, LV-1010
e-pasts: [slēpt]@ptac.gov.lv

S Se86 03.08.2022

Tā arī būs jādara.

S Se86 03.08.2022

Pasts nogādāja sūtijumu jau 11/07 , pietiek melot. Ir nosūtīšanas čeks ar visu izsekošanas nr kur to var jebkurā laikā apskatīties.
Divas nedēļas saka, ka prece tiek pārbaudīta un tagad pēkšņi nav saņemta nemaz. 🤣

K Karina114 15.08.2022

Man tas pats notiek. Tikai no 19.07.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes