220.lv - Murgs

Meklējām omei uz dzimšanas dienu jaunu televizoru, iegājām 220.lv interneta veikalā, par lielisku cenu atradām televizoru, malā rādās - saņem parīt! Domājam “lieliski, sūtam”. Pasūtīju 19. Martā, pēc samaksas veikšanas atnāk e-pasts, ka saņemšu preci 9. Apilī, nevis parīt! Tas jau bija šoks, jo omei Jubileja bija 27. Martā! Nu labi, gaidam, ko nu vairs. Pienāk 30. Marts un saņemu e-pastu, ka televizors ir nodots kurjerdienestam. Nu labi, pienāk 9. Aprilis kad precei jabūt circle k, nesaņemu sms, 10. Aprilī sūtu e-pastu uz 220.lv, līdz 14. Aprīlim nebiju saņēmusi nekādu atbildes ziņu, zvanu uz 220.lv, man paSaka, ka televizors sen ir jau nogadats uz circle k, es saku, ka nav nekāda sms atnākusi, beigās nonākam pie secinājuma, ka tur ir nepareizs tel. Nr. , norādīts pie saņēmēja, saku, ka tas vispār ir nezināms numurs, man atbild, ka labi, nomainīs numuru un nodos info circle k, es aizbraucu uz circle k, tur jau tas televozors stāv tik ilgi, ka jasūta atpakaļ, darbiniece beigās sarunā zvanoties, ka laiku pagarinās, bet man vajag to kodu. Es zvanu uz 220.lv tur neviens neko nevar izdarit, man jazvana uz Latvijas pastu, es zvanu uz Latvijas pastu, tur man neviens info nevar sniegt, jo man jazina izsekošanas numurs, es zvanu uz 200.lv lai dabūtu izsekošanas numuru, zvanu atpakaļ uz Latvijas pastu, beigu beigās pēc kopumā 5 stundu ņemšanās, man pasaka - numuru nomainījām, gaidat sms ar kodu. Katru reizi zvanot, protams, paceļ cita cilvēks un viss tas garais penteris kurš paliek garāks man jāstāsta no jauna, protams, ka jau viss besī un kāpj uz nerviem. Šodien ir 15. Aprilis, man nav ne televizora, ne sms ar kodu, ne atbilde uz e-pastu. Zvanu atkal uz Latvijas pastu, man atbild - nodosim info tam cilvēkam ar kuru runājāt, lai ar jums sazinās. Ar mani neviens nav sazinājies jau 3 stundas un vēl aizvien neko nēesmu saņēmusi. Velns parāvis vai šitā problēma ir jārisina man? Vai man ir jāzvanās visiem pēc kārtas 10 reizes un jālūdzas lai man atsūta kodu, lai varu saņemt preci par kuru esmu samaksājusi naudu? Pilnīgs absurds! Tagad paies atkal 3 dienas un atkal es neko nevarēšu saņemt, jo jāsūta taču atpakaļ. Saņemieties un atrisiniet šo situāciju!

15.04.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (4)

T tele2 nidejs 15.04.2020

Velns parāvis..mums tas tavs suda televizors jāmekle?!

S sirdsapzina1234 15.04.2020

Tev vispar neviens neko neprasija! Iebrauc tekstā pirms izsaki komentārus kuriem nav sakara.

BondsBonds 15.04.2020

Kurš vainīgs ka numuru pie pasūtījuma nenomainīji. Protams, visi, tu nē! Tur pat speciālinizlec logs datu atjaunošanai pie pasūtījuma

S sirdsapzina1234 16.04.2020

Labi, ka ir, kas zin labàk, par citiem, ko izdarīja un ko nē.👍

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes