www.sudzibas.lv 220.lv Melo mājas lapā melo par piegādes datumu

220.lv - Melo mājas lapā melo par piegādes datumu

Vislielākā kļūda aprakstā ir tas, ka tiek norādīts, ka tiks piegādāts nākamajā dienā, kas protams netiek izpildīts. Un protams, ka vainīgs ir kurjerdienests. Bet kāpēc ir jānorāda piegādes datums, jāmelo, ja nevar garantēt, ka taa tik izpildīts. Paldies par kārtējo slikto servisu!

10.06.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 12.06.2023

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 12.07.2023

Labdien!
Tā kā mums nav pieejams pasūtījuma numurs, nevaram veikt sitācijas izpēti, tāpēc komentāru sniegsim pēc būtības.
Vienai precei var būt vairāki pārdevēji ar dažādām cenām un piegādes veidiem no 1 dienas līdz pat vairākām nedēļām. Ieliekot preci grozā, jāpārbauda, vai piedāvātais piegādes termiņš ir apmierinošs.
Reizēm piegādes termiņi tiešām tiek kavēti, jo pasūtījums iziet cauri daudziem piegādes procesiem, kur var rasties aizkavēšanās. Saprotiet, ka tas netiek darīts tīšām, mēs cenšamies darīt visu, lai preces pie pircējiem nokļūtu laicīgi.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
220.lv

Komentāri (1)

Man arī bija aizkavēšana ar piegade: solijā ka bus 2.jūnijā, bet atsūtījā 6. junijā. Bet es reķinājus ar to...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes