www.sudzibas.lv 220.lv Meli/serviss

220.lv - Meli/serviss

Pasutiju/apmaksaju preci interneta, un tad sakas.
Sakuma it ka aizsutija uz omnivu cita pilseta, pec 2 nedelam it ka parsutija uz pareizo adresi.
Katrs operators sniedz savadaku info.
Rezultata ne preci, ne kadu skaidrojumu nesanemu, bet tika vienkarsi atgriezta nauda.
Pasakums aizņema gandrīz mēnesi. AMATIERI !

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 18.12.2017

Labdien!

Lai varētu sniegt komentāru par šo situāciju, lūgums atsūtīt savu pasūtījuma nr uz [email protected] vai arī šeit!
Jau iepriekš atvainojamies par radušos situāciju.

interneta veikals 220.lv

Komentāri (1)

A Alise 18.12.2017

Man arī ļoti slikta pieredze pasūtot preces šajā i -veikalā.
Pasūtījumu veicu 07.12.17.,bet līdz šim brīdim (18.12.17.) neesmu saņēmusi sūtījumu.
Sūtījums nogādāts nepareizi, uz citas pilsētas pasta nodaļu. Zvanot uz 220.lv,seko neskaitāmi solījumi sūtījumu pārsūtīt uz manas pilsētas pasta nodaļu. Katrs operators sola noskaidrot radušos situāciju un atzvanīt,kas,protams,netiek darīts. Rezultātā sūtījums ir atgriezts 220.lv.,par ko es uzzinu kārtējo reizi zvanot un interesējoties,kad beidzot saņemšu savu pasūtījumu.
Nošokēja operatores atbilde: " Ko Jūs vispār gribat,mēs neesam vainīgi,ka pasts mums neatbild!" "Ja gribat,tad mēs Jums varam šo atgriezto sūtījumu nosūtīt vēlreiz!"
Uz ko atbildēju,ka es vairs neko negribu un citiem arī neieteikšu!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes