www.sudzibas.lv 220.lv Ļoti slikts serviss, melošana par piegādes laiku

220.lv - Ļoti slikts serviss, melošana par piegādes laiku

Pirmā un pēdējā reize, kad iegādājos preci 220.lv. Iegādājāmies trauku mašīnu, apmaksājām uzreiz - piektdien, solīja atvest otrdien. Neatveda. Atveda ceturtdien. Celtnieki gaida, visiem ir jāmaksā. Zvanu un zvanu. Katrs operators Saka savu versiju. Ar piegādes firmu jākomunicē pašiem lai gan maksāju par piegādi 220.lv. Zvanīju 20x gan vieniem, gan otriem expresspasts laikam, dominē diletanti, vai cilvēki ar ļoti lēnu uztveri un runas veidu. Operatori liek nost klausuli, kad nav ko teikt un atbildes lasa no Lapiņas. Murgs. Pēc balss un runas stila operatori ir studenti. Personīgi vairs neizvēlēšos šī uzņēmuma preces neatkarīgi no atlaidēm, cenām, utt.

28.01.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 01.02.2021

Labdien,
Lūgums atsūtīt pasūtījuma numuru uz [email protected] vai norādiet to šeit.
Jau iepriekš atvainojamies par radušos situāciju.

M

Komentāri (1)

T Taisnīgums99 28.01.2021

Jus mari pats esat vainigs, pirkumus vajag taisit savlaicigi, nevis ceret, ka interneta perkot trauku mashinu dabusiet laika!
Ja iet runa par darbiniekiem tad jums nebutu nauda samaksat par to trauku masinu ja visi darbinieki butu kvalificeti.
Ja jus zvanijat 20x tad pasham jums vel vajag palidzibu!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes