220.lv - Krāpšana, slikts serviss
16. Jūnijā pasūtīju preci no 220.lv. Prece nebija pieejama, par ko uzņēmums mani brīdināja. Atnāca īsziņa, ka tuvāko 2 darba dienu laikā uz norādīto bankas kontu tiks veikta naudas atmaksa par pasūtījumu. Joprojām nekāda atmaksa nebija veikta, kā arī uz e-pastu uzņēmums neatbild. Uzņēmums nežēlīgi krāpj savus klientus!
			
			
			Atbilde no 
			
			
		
            
            interneta veikals 220.lv
            
        
		Pārstāvja atbilde 
		
		
		05.07.2021
		Labdien!
Atvainojamies par sagādatajam neērtībām un radušos situāciju. Lai izskatītu Jūsu sūdzību, lūdzam precizēt pasūtījuma numuru minot to šeit, vai rakstot mums e-pastā: [email protected] .
Ar cieņu, Jūsu 220.lv
Pievienot komentāru