www.sudzibas.lv 220.lv Krāpšana, slikts serviss

220.lv - Krāpšana, slikts serviss

Iegādājos dušas kabīni martā, un līdz šim brīdim neesmu saņēmis, tik Sola, ka būs. Pārceļ visu laiku piegādes datumus. Pa vidam atsūta, ka nav piegādātāju noliktavā prece un piedāvā alternatīvu, piekrītot atkal sākās tas pats, visu laiku pagarina piegādes datumus. Iesaku pirkt preces 220.lv ja jūs esat gatavi gaidīt min 4 mēnešus savu pasūtīto preci. Nācās atteikties no preces. 220 dienas laikā atgrieza samaksāto naudu (vismaz naudu atgrieza ātri.)

08.06.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 15.06.2021

Labdien!
Atvainojamies, par sagādātajām neērtībām. Izskatot situāciju, redzam, ka piegādātājs sākotnējo preci no pasūtījuma atteicis un tika piedāvāta cita prece, kura ,no piegādātāja puses, kavējas. Mājas lapā norādītais termiņš var mainīties, ja piegādātājs kavē ar pasūtījuma izpildi, par ko klients tiek informēts gan epastā, gan īsziņas veidā. Kā atvainošanās, par radītajām neērtībām Jūsu 220.lv kontam tiek piešķirta 220.lv nauda 20.00Eur vērtībā.

Ar cieņu, Jūsu 220.lv

R

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes