LV RU
www.sudzibas.lv 220.lv Krāpšana, ignorēšana

220.lv - Krāpšana, ignorēšana

Vairs neesmu 220.lv kliente, esmu izvēlējusies citu - daudz labāku kompāniju, kura novērtē savus klientus.

2019. Gada nogalē uzņēmuma mājaslapā pie precēm tika pielikta Eglīte, ar tekstu, ka, ja prece netiks piegādāta līdz Ziemassvētkiem (24.12.2019.) , tad pircējam pārskaitīs eur 50 (220.lv naudā) . Pasūtīju vairākās preces, kuras bija atzīmētas ar eglīti, bet, tavu postu, preces saņēmu tik 27.12.2019. - tātad, vēlāk nekā norādīts.
Zvanot uz 220 katrs operators Saka kaut ko savu, bet beigās Saka, ka patiesība ir man, un, ka menedžeris sazināsies ar mani.
Ar kompāniju esmu sazvanījusies vairākkārt, ir sūtīti arī e - pasti. Visu laiku man tikai Sola un Sola, ka ar mani sazināsies menedžeris pēc nedēļas, bet tas vēl nav noticis. Es vienmēr pacietīgi nogaidu 2 nedēļas un zvanu atkal. Pie pēdējā zvana operatore jau sacīja, ka menedžerim vajadzētu ar mani sazināties jau šodien (saruna veikta 05.05.2020.) , vismaz izskaidrot lietas situāciju un tad domāt, ko tālāk darīt. Un, ko domājat? Kāds sazinājās? Protams, ka nē.
Gandrīz jau pagājuši 5 Mēneši. Neticu, ka 5 mēnešu laikā nevar sazināties ar saviem klientiem. Žēl, ka šeit nevar pievienot sarunas ierakstus, pievienotu tos visus! Jo, jā - man telefonā ir opcija - ierakstīt sarunas

17.05.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

D

Komentāri (4)

D Dana ... 17.05.2020
Klientu ignorēšana, solījumu nepildīšana

Marta sākumā 220.lv bija izdevīgs akcijas piedāvājums siltumnīcai ar platību 2x3 m. Tēvs zvanīja, lai noskaidrotu, vai tas tik tiešām tā varētu būt. Operators lika nosaukt preces kodu, ko tēvs arī izdarīja. Operators atbildēja, ka tas tā nevarot būt - noskaidrošot pie kolēģiem un atzvanīšot. Un, vai esot jāatzvana uz to pašu numuru no kura tēvs zvanot vai uz kādu citu? Tēvs atbildēja, ka uz to pašu. Zvans tiek gaidīts vēl jo projām. Paklau, no marta sākuma līdz maija vidum nav iespējams noskaidrot informāciju pie kolēģiem?
Rakstīju e - pastu, zvanīju vairākas reizes. Visu laiku tik teksts, ka ar Jums sazināsies menedžeris nedēļas laikā. Vienmēr gaidīju 2 nedēļas - mazums kaut kas - visādi var gadīties. Tas jau piegriezās.
Pēdējais operators ar kuru runāju sacīja, ka esmu pieprasījusi sarunas ierakstu un, ka tas vēl neesot atsūtīts. Piedodiet - 2 mēnešus gaidīt sarunas ierakstu? Kas tā par kompāniju?

Lieki piebilst, ka sarunai ir arī liecinieki, mans tēvs zvanīja, kad klāt biju es un arī vēl viens cilvēks

S Sudzibas.lv Admin 17.05.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

D Dana ... 17.05.2020
Slikts serviss

220.lv kauns un negods par tādiem darbiniekiem.
Marta sākumā 220.lv parādījās siltumnīca 2x3m par neticami zemu cenu. Tēvs zvanīja un prasīja vai tas tā ir. Operators lika nosaukt preces kodu, tēvs to izdarīja. Operators atbildēja, ka tas tā nevarot būt - noskaidrošot pie kolēģiem un atzvanīšot. Vēl noprasīja vai esot jāatzvana uz šo pašu numuru? Tēvs atbildēja, ka jā.
Vēl jo projām gaidām operatora zvanu - pagājuši jau 2 mēneši un nav nekāda zvana. Pati zvanīju vairākkārt. Pie pēdējā zvana man sacīja, ka esmu pieprasījusi sarunas ierakstu un tas vēl neesot atsūtīts. Kas tas par murgu - 2 mēnešus nevar atsūtīt vienu sarunas ierakstu?

Lieki teikt, ka sarunai ir arī liecinieki - 3 cilvēki, jo visi bijām klāt sarunas laikā un telefonam ir ļoti skaļš mikrofons, jo tēvam tā ir vieglāk.

S Sudzibas.lv Admin 17.05.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes