www.sudzibas.lv 220.lv Krāpšana

220.lv - Krāpšana

Esmu 220.lv klients kopš 2017 gada, bet šis pirkums būs pēdējais caur šo platformu vai interneta veikalu, sauciet kā gribat. Pasūtīju preci, noteiktajā datumā neatnāca, atnāca SMS, ka kavēsies divas nedēļas, pēc tam atnāca ziņa, ka pasūtījums atcelts. Pēc divām nedēļām atkal veicu pasūtījumu, bet šoreiz preci kuraIr noliktavā un kuru varēs izņemt jau nākamajā dienā. Visu nākamo dienu nogaidīju, bet tā arī nesagaidīju, zvanīju uz palīdzības tālruni un viņi tik sola un pagarina datumus. Žēl, ka uzņēmuma vadība neseko līdzi klientu atsauksmēm un neiedziļinās kā strādā viņu darbinieki, jo es domāju katru dienu vairāki cilvēki pārtrauc sadarbību ar viņiem, es tajā skaitā, pēc sešu gadu sadarbības.

15.05.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 16.05.2023

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 02.06.2023

Cienītais K.Sergej!
Tā kā mums nav zināms pasūtījuma numurs, nevaram detalizēti izpētīt lietas apstākļus, tāpēc atbilde tiek sagatavota pēc būtības.
Mums patiešām žēl, ka nevarējam izpildīt Jūsu pasūtījumu solītajā laikā. Vēlamies paskaidrot, ka ikdienas sagatavojam un nosūtam vairkā kā 10000 pasūtījumus. Pasūtījuma saņemšanas, apstrādes un piegādes ķēde ir gara ar daudz iesaistītiem darbniekiem un partneriem, un lai kā mēs censtos, diemžēl, kļūdas notiek.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
220.lv

K

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes