LV RU
www.sudzibas.lv 220.lv Krāpšana...

220.lv - Krāpšana...

Saskāros ar man nepieņemamu situāciju, veicu pasūtījumu 220.lv, pēc kā lūdzu to atcelt, jo atradu labāk atbilstošu prece, uz ko man atbildēja, jā, ka to atcels, tad attiecīgi arī veicu pasūtījumu jaunajai precei, tālāk, man tika piegādāta gan jaunā pasūtītā gan iepriekš, jau nevajadzīgā prece, un nauda, protams nav atgriezta.
Pēc šī ziņošanas, kad beidzot sagaidu kādu atbildi saņemu atbildi, ka ja mani kas neapmierina, varot to viņiem sūtīt vai vest atpakaļ 14dienu laikā...
Kad rakstīju par to, ka viņi jau bija apstiprinājuši, ka atcels, man atbild, ka tas automātiski tiek atcelts kad prece tiek piegādāta...
Tagad esmu ārpus pilsētas un nav man laika ar viņiem čakarēties, rezultātā esmu izkrāpts no 60eur par man nevajadzīgu preci...
Es jau prasīju, ka ja tā ir viņu kļūda, lai organizē savākšanu, ko vienkārši noignorēja un neatbildēja...
Man mans laiks ir pietiekoši vērtīgs lai es nepavadītu tagad savu dienu vedot viņu nekompetences kļūdu atpakaļ, vai ņemtos ar preces sūtīšanu atpakaļ.
Manāmi, viņiem viss ir vienalga, kattik naudu dabūt laukā...
Šī ir kārtējā vilšanās šajā veikala, un visticamāk būs arī pēdējā, labprātāk izmantošu citus pakalpojumus ar adekvātu apkalpošanu un pieeju pret klientiem...
Un šī arī ir izturēšanās pret viņu tā dēvēto "Vip klientu", kas vai nu neko nenozīmē, vai bail pat iedomāties, kā ir pret citiem...

27.02.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 27.02.2021

Labdien,
Lūgums atsūtīt pasūtījuma numuru uz [email protected] vai norādiet to šeit.
Jau iepriekš atvainojamies par radušos situāciju.

N

Komentāri (5)

A Anna Leimane 27.02.2021

Veikals nav vainīgs, ka pats nezināt ko īsti gribat. Atgrieziet preci un naudu saņemsiet. Nav ko spaidīt pogas un sūtīt nevajadzīgu preci.

Oskars Oskarsons 27.02.2021

Palīgskolas absolvents pamēģināja iepirkties internetā. Nesanāca.

н НеКариньш 28.02.2021

100500

E Edgars Rubīns 16.03.2021

Piekrītu, neuzskatu ka mūsdienās mums kā klientiem, kas jau ir samaksājuši naudu par pakalpojumu vai preci, ir par saviem līdzekļiem jālabo pārdevēja neizdarības. Pārdevējas kā darba devējs atbild par saviem darbiniekiem un viņu attieksmi pret klientu. Pirms nedēļas bija līdzīga situācija un summas ap 84eur. Par mazām summām vēl var padomāt, bet ...

Ivo 16.03.2021

Šajā gadijumā neuzskatu 220.lv par vainīgu. Jo apmaksājot preci 220.lv izpildīja savas saistības viņu piegādājot.
Jums ir visas tiesības izmantot atteikuma tiesības, aizpildot pieteikumu un nosūtīt nevajadzīgo preci atpakaļ 14.dienu laikā. Šajā pieteikumā norādot arī piegādes izmaksas, kuras 220.lv ir jaatmaksā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes