www.sudzibas.lv 220.lv Krāpnieku kantoris

220.lv - Krāpnieku kantoris

Mēs, daudz bērnu ģimene, iegādājāmies trīs virtuves skapīšus, uz bildes skapīši kā skapīši ar visu virsmu nofotografēti, kas beigās izrādās, kaut kur tālāk aprakstā norādīts, ka skapīši ir bez virsmām.220.lv, kurš no jums šo ģeniālo cilvēku uzmešanas fišku izgudroja, jo protams pēc tam šo virsmu par papildus samaksu iespējams nopirkt atsevišķi, cik cilvēku skatot mēbeles bildi iedomājas, ka vēl pēc tam smalki jālasa mēbeles apraksts? Mums nav saprotams, kādēļ šī firmele nedomā ilgtermiņā, laikam svarīgāka ir ātrā nauda nevis lojāls klients? Varbūt šo sūdzību lasa kāds jurists, kuram ir kāda ideja, kā šādus draņķus pārmācīt pēc pilnas programmas? [slēpt]@inbox.lv)

03.02.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 04.02.2022

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

Papildināts Laura 04.02.2022

Pasūtījums nr. 14412509

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 04.02.2022

Labdien, Laura!

Vēršam uzmanību, ka klientiem pirms pirkuma veikšanas ir nodrošināta iespēja iepazīties ar preces aprakstu, kur parasti tiek minētas preces tehniskās īpašības, izmēri, komplektācija. Klientu ērtībām un papildu informācijai, mājas lapā var iepazīties arī ar citu klientu vērtējumiem un atsauksmēm par minēto preci.

Ja klientiem pēc iepazīšanās ar preces aprakstu rodas kādi jautājumi vai neskaidrības, ir iespējams mājas lapā uzdot papildu jautājumus vai sazināties ar mūsu klientu apklapošanas centru, zvanot +371 25220220 vai nosūtot e-pastu uz [email protected]

220.lv

L

Komentāri (5)

D Dontkillmyvibe 03.02.2022

Kāpēc jāpiemin “daudzbērnu ģimene”? Uzmanības trūkums? Attaisnojums pašu slinkumam izlasīt preces aprakstu?

B Barbara68 04.02.2022

Es tieši to pašu gribētu zināt. Tā cipa kaut kāda aukstāka pakāpe vai kādi īpašie cilvēki.

S sannas 03.02.2022

Un cilvēki vēl apvainojas, ka ļoti bieži daudzbērnu ģimene tiek uztverta kā atpalikusi ģimene/nelabvēlīga ģimene. Šis ir gatavs pierādījums šim stereotipam. Jebkurš cilvēks zina un saprot elementāras lietas. Jālasa preces apraksts, foto bieži vien ir ilustratīva funkcija. Un var atšķirties no reālās. Tā daudzbērnu ģimene kāpēc jābāž priekšā un pakaļā? Lai pārējie saprastu, ka vienīgais ko protat- vairoties un ar galvu nedraudzēties?
Nevajag ar savu aprobežotību apkaunot visas daudzbērnu ģimenes!

Good Intentions 04.02.2022

Vienkārši vajag lasīt aprakstus. Tie kuri sūta caur internetu zina, ka preces krāsa var atšķirties vai arī attēlam var būt ilustratīva nozīme, kā arī redzamās preces var būt neiekļautas pasūtijumā.

L Laura 07.02.2022

Saprotu, ka pati esmu vainīga un turpmāk daudz uzmanīgāk pirms sūtīšanas lasīšu preču aprakstus, bet tas nemaina to, ka esmu vīlusies - bildē skapītis bija ar virsmu, man pat prātā neienāca, ka var iztrūkt daļa, bez kuras skapītis nav lietojams, tik pat labi varēja nebūt durtiņas, plaukti vai atvilktnes.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes