www.sudzibas.lv 220.lv Jau 2. reizi maina piegādes laiku

220.lv - Jau 2. reizi maina piegādes laiku

Pāsūtīju statīvu priekš mobilā telefona.
Solīja kā būs pakomātā pēc pāris dienām.
Piegādes dienā, atnāk sms un e-pasts par to, kā piegāde kāvējās.
Un šodien, otro reizi, tas pats: sms un e-pasts, ar jauno planoto piegādes datumu.
Cena precei nav liela... Vārēju viņu pāsūtīt citviet. Bet priekš kā man pēc tam divi vienādi statīvi?
Kas man kompensēs patērēto laiku, nervus? Man nospļauties, kā patērētājām, kas ir vainīgs, jūs kā marketplace vai firma, kurā tirgo uz jūsu marketplasā. Tad ir jātiec no viņiem vāļā, jo viņi rāda problēmas un viņiem uzticēties nevar.
Kārtēja problēma ar šo veikalu. (1a.lv, kaut kodus ar atlaidi sūta...)

pasūtījuma nr. : 16453916

19.09.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 26.09.2022

Labdien!
Vēlamies Jums atvainoties par kavējumu pasūtījuma piegādē.
Kā jau Jūs norādījāt, preci pasūtījāt no Marketplace pārdevēja "HOCO TRADING SIA", Latvijā. Jūsu veiktā pasūtījuma nodošanas process preces pārdevējam ir pilnībā automatizēts. Tāpat ir automatizēta klienta informēšana par pasūtījumu kavējumu - ja pārdevējs nav savlaicīgi veicis preces piegādi uz mūsu noliktavu un sistēmā iestrādātais algoritms "saprot", ka piegāde klientam tiks kavēta.
Mums ir svarīgi izpildīt klientiem dotos solījumus un nodrošināt maksimāli augstu servisa līmeni, tāpēc mēs ik dienas strādājam ar Marketplace pārdevējiem, lai šādu kavējumu būtu iespējami maz, tomēr aicinam Jūs būt saprotošam, jo pasūtījuma izpildes procesā ir vairāki posmi, iesaistīti vairāki uzņēmumi, kādā no tiem var notikt aizķeršanās.
Gadījumos, kad šāda kavēšanās klientam nav pieņemama, mēs aicinām sazināties ar 220.lv klientu atbalsta centru tefoniski, zvanot pa tel. +371 25220220 vai rakstot uz e-pastu [email protected] un atcelt pasūtījumu. Par pasūtījumu samaksātā nauda tiek atgriezta dažu dienu laikā no pasūtījuma atcelšanas brīža.

Cerot uz turpmāko sadarbību,
220.lv

Papildināts "fairtrial"s real dad 28.09.2022

28/09/2022 - Es joprojām gaidu savu telefona statīvu!

Papildināts "fairtrial"s real dad 03.10.2022

03.10.2022 - joprojām nav piegādāta prece.
No e-pasta uzrakstīta oficiāla vēstule, ar lūgumu, uzzināt kas notiek ar manu pāsūtījumu.

Komentāri (1)

N Natalija Jenina 31.08.2022
Pazaudējāt manu pasūtījumu

Gaidīju savu pasūtījumu divus mēnešos! Tagad nedēļu gaidīju naudu atpakaļ!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes