220.lv - Garantiju

2024. gadā, izmantojot interneta platformu 220.lv, ko pārvalda uzņēmums Pigu Latvija, iegādājos zāles pļāvēju robotu nr 30692604 no Polijas tirgotāja. Ierīce darbojās aptuveni vienu gadu, līdz tai radās tehniskas problēmas. 2025. gada aprīlī prece tika nosūtīta uz garantijas remontu uz Poliju.

Šobrīd ir jūnijs, bet līdz šim brīdim neesmu saņēmis nekādu skaidrību par remonta gaitu, statusu vai termiņu. Lai iegūtu jebkādu informāciju, man regulāri pašam jāzvana klientu servisam, kur saņemu tikai nenoteiktas atbildes un tiek vilkta gumija.

Īpaši satraucoša ir uzņēmuma Pigu SIA pasīvā attieksme, neskatoties uz to, ka darījums tika veikts viņu pārvaldītajā platformā 220.lv un viņi no tā ir guvuši ieņēmumus kā starpnieks. Pigu nepilda nekādu aktīvu lomu problēmas risināšanā, neiesaistās klienta interešu aizstāvībā un būtībā norobežojas no jebkādas atbildības, tiklīdz pārdevējs ir ārvalstu komersants.

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs Latvijā informēja, ka šis gadījums neietilpst viņu kompetencē, jo pārdevējs nav Latvijas uzņēmums. Tika ieteikts vērsties Eiropas Patērētāju Tiesību Centrā.

01.06.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (1)

latv Debill 01.06.2025

Ir 3 lietas uz ko var skatīties mūžīgi ūdens, uguns, un kraslavieša p*šana un jāš*na

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes